حجت الاسلام شمس الدین در جمع بازیکنان تیم ملوان حضور یافت

امام جمعه انزلی:چشم چندین هزار هوادار به شما دوخته شده , با تمام وجود تلاش کنید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه انزلی گفت: چندین هزار هوادار چشمشان به شما دوخته شده و شما بازیکنان نیز باید تمام وجود تلاش کنید و نوکلتان به خداوند متعال باشد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از روابط عمومی دفتر امام جمعه شهرستان بندرانزلی ، حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین شب گذشته در جمع بازیکنان تیم ملوان با تاکید بر رفع مشکلات و حل مسائل مالی تیم در راستای گسترش‌ کمی‌ و کیفی‌ ملوان افزود : فوتبال ۹۰ دقیقه است و قطعا تا دقیقه آخرش می تواند سرنوشت ساز باشد و این بازی آخر شما مصداق آن ضرب المثل معروف است که می گوید کار را که کرد آنکه تمام کرد .

IMG-20150515-WA0034در این‌ دیدار ، وی اراده‌ ، تلاش و همت مضاعف را از جمله‌ عوامل‌ تعیین کننده در میدانهای‌ رقابت‌ برشمرد و تاکید کرد : با توجه به عنایت پرودگار قطعا در بازی موفق هستید و در فصل آینده نیز سعی کنید سیل صعودی را دوباره به دست آورید .

امام جمعه بندرانزلی با تاکید به مسئولان مربوطه در خصوص پرداخت مطالبات بازیکنان و حمایت از تیم خاطر نشان کرد : شما بازیکنان تلاش کنید و با اراده ای قوی ما بقی کار را پیش ببرید ، مسئولان تیم نیز باید هم از لحاظ قانونی هم شرعی و هم اخلاقی به تامین نیازها و تعهدات خود عمل کنند .

امام جمعه شهرستان بندرانزلی تمامی مجموعه ملوان را مجموعه ای زحمت کش ، خدوم و پر تلاش دانست و اذعان داشت : همه ی مسئولان شهرستان در خصوص ملوان دغدغه دارند و ما نیز به نوبه خود و در حد توان تلاش کرده و موضوعات را پیگیری خواهیم کرد .

تاکید بر حفظ و تقویت نیروی معنوی و ذکر نام پروردگار متعال و تدین‌ و دلبستگی‌ به‌ معنویات‌ در هنگام بازی و در همه ی امور زندگی دیگر توصیه ای بود که حجت الاسلام و المسلمین سید عبدالجواد شمس الدین با بازیکنان تیم ملوان بندرانزلی در میان گذاشت و افزود : چندین هزار هوادار چشمشان به شما دوخته شده و شما بازیکنان نیز باید تمام وجود تلاش کنید و نوکلتان به خداوند متعال باشد .

گفتنی است در این‌ دیدار چند تن‌ از ورزشکاران و مسئولان شهری دیدگاههای‌ خود را بیان‌ کردند و با عزمی راسخ تصمیم بر آن شد که تیم برای فصل آینده قوی تر بسته شود تا بتواند بتواند سیر صعودی خود را طی کند .

لازم به ذکر است حسن خسته بند (نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی) ، محمد رضا بدیعی فر (ریاست شورای اسلامی شهر بندرانزلی) ، حجت السلام والمسلمین مرتضوی و علی سفید روح (عضو شورای اسلامی شهر بندرانزلی) ، رضا پورشعبان ( شهردار بندرانزلی ) ، علیرضا مسرور ( فرمانده سپاه پاسداران شهرستان بندرانزلی ) در این دیدار حضور داشتند .
IMG-20150515-WA0037

Share