آیت‌الله قربانی در جمع مسئولان:

نوروز عامل وحدت ملی و برطرف شدن مشکلات توسط دولت نیازمند همراهی مردم است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: برطرف شدن مشکلات توسط دولت نیازمند همراهی مردم است.

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت‌الله زین‌العابدین قربانی پیش از ظهر امروز در دیدار با مسئولان و مردم به مناسبت فرا رسیدن نوروز با تبریک سال جدید، اظهار کرد: امیدواریم امسال سالی پر برکت به لحاظ مادی و معنوی برای کشور باشد.

photo_2015-03-22_18-53-42وی ادامه داد: نوروز دارای برکات زیارت مکان‌های مقدسه، درخواست خیر و سعادت برای دیگران و کمک به محرومان بوده و بر این اساس اسلام نوروز را محترم شمرده است.

آیت‌الله قربانی نوروز را عامل وحدت ملی خواند و بیان کرد: در ایام نوروز، مردم برای همدیگر درخواست تعالی روح از خداوند دارند ضمن اینکه نوروز در دل مردم الفت ایجاد می‌کند.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه صله‌رحم موجب تبدیل دشمنی‌ها به محبت می‌شود، تصریح کرد: کمک به فقرا در حد مقدورات و برطرف شدن مشکلات مردم موجب ایجاد محبت در دل‌ها می‌شود.

وی به علاقه‌مندی مردم نسبت به روحانیت اصیل اشاره کرد و گفت: گاهی از مواقع ناهنجاری‌ها دهن‌کجی محسوب می‌شود و با برخورد مناسب مردم نسبت به انقلاب و نظام امیدوارتر می‌شوند.

قربانی با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب مبنی بر «دولت و ملت همدلی و هم‌زبانی»، خاطرنشان کرد: در سال ۵۸ رساله «عوامل همکاری بین دولت و مردم» تألیف بنده توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان منتشر شد و اکنون با پیام نوروزی رهبر معظم‌ انقلاب زمان مناسبی برای تجدید چاپ رساله مذکور است.

نماینده ولی فقیه در گیلان برطرف شدن مشکلات توسط دولت را نیازمند همراهی و همکاری مردم دانست و یادآور شد: ملت بدون مدیر نمی‌تواند مشکلات را برطرف کند.

وی نوروز را عامل نفوذ به دل‌ها خواند و اظهار کرد: نوروز پالایش درونی است و امیدواریم ظاهر و باطن ما با هم مطابقت داشته باشد.

آیت‌الله قربانی بر حفظ حرمت سوگواری ایام فاطمیه (س) در ایام نوروز تاکید کرد و گفت: امیدوارم خداوند ما را در مسیر اسلام ثابت‌قدم نگه‌ دارد./فارس

Share