آیت‌الله زین‌العابدین قربانی در نماز عید فطر

خداوند سران منطقه را به دلیل همراهی با رژیم صهیونیستی نابود کند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ امام جمعه رشت با بیان اینکه عربستان و دبی هزینه جنگ رژیم صهیونیستی را به‌عهده گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمنان علیه مسلمانان با یکدیگر متحد شدند اما سران کشورهای اسلامی جدایی مسلمانان را پدید آوردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ؛ آیت‌الله زین‌العابدین قربانی صبح امروز در نماز عید فطر رشت با تبریک فرا رسیدن این عید بزرگ با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی در غزه اظهار کرد: با وجود یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون نفر مسلمان جهان کشتار مردم مظلوم فلسطین در غزه سبب شرم و خجالت است.

IMG_1652وی به امکانات اقتصادی، منطقه‌ای و انسانی کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: سران کشورهای اسلامی در مقابل جنایت رژیم صهیونیستی سکوت کردند اما رژیم اشغالگر قدس با حمایت استکبار جهانی در حال نابود کردن مردم مظلوم غزه است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه عربستان و دبی هزینه جنگ رژیم صهیونیستی را به‌عهده گرفته‌اند، تصریح کرد: دشمنان علیه مسلمانان با یکدیگر متحد شدند اما سران کشورهای اسلامی جدایی مسلمانان را پدید آوردند.

وی به جلوگیری از ورود دارو و غذا به غزه اشاره کرد و یادآور شد: خداوند سران منطقه را به دلیل همراهی با رژیم صهیونیستی نابود کند،مردم غزه با مقاومت خود رژیم سفاک صهیونیستی را به زانو درآورده‌اند.

قربانی گروه‌های داعش، سلفی و وهابیت را دست‌نشانده استکبار جهانی دانست و یادآور شد: این گروه‌ها امنیت کشورهای اسلامی را از بین بردند و در حال برادرکشی هستند.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه دنیای اسلام گرفتار مغزهای پوچ شده است، متذکر شد: دلیل آن دوری از خانه محمد و آل محمد (ص) است.

وی مردم ایران را تابع ولایت فقیه خواند و خاطرنشان کرد: مردم مسلمان ایران در سایه اسلام ناب محمدی (ص) از ولی فقیه پیروی می‌کند.

قربانی در ادامه با تصریح بر اینکه دو عید رسمی در اسلام وجود دارد، یادآور شد: قربان و فطر دو عید بزرگ مسلمانان است. رمضان ماه خودسازی و جهاد اکبر است و روزه‌داران در این ماه با نفس خود مبارزه می‌کنند.

امام جمعه رشت درباره زکات خاطرنشان کرد: مسلمانان در عید فطر از اموال خود در قالب زکات فطره به فقرا و محرومان کمک می‌کنند.
/فارس

Share