نماینده مردم رشت در مجلس:مردم قدردان تیم مذاکره کننده مورد حمایت رهبری هستند

تفاهم سیاسی ایران و۱+۵ نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکا است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تفاهم سیاسی ایران و ۱+۵ در لوزان سوییس را نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکا دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تفاهم سیاسی ایران و ۱+۵ در لوزان سوییس را نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکا دانست.۲۰۱۵۰۲۰۱۱۵۳۸۴۲_jafarzade-865

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی اظهار کرد: من تفاهم سیاسی ایران و ۱+۵ را مجموعا خوب و مثبت دیدم و ما قدردان زحمات آقای ظریف و تیمش و حمایت های مقام معظم رهبری و رییس جمهور هستیم چرا که خوشحالی را به میان مردم آوردند.

وی با تاکید بر اینکه همه باید در جهت مصالح نظام حرکت کنند، اضافه کرد: متاسفانه برخی به هر شکل ممکن می‌خواهند زحمات انجام شده و تفاهم سیاسی حاصل شده را نادیده بگیرند و در این راستا کم لطفی هایی به تیم مذاکره کننده و زحمات شبانه روزی شان صورت گرفته اما به هر حال مردم از رسانه های مختلف اخبار را تعقیب می کنند و همه قدردان تیم مذاکره کننده مورد حمایت رهبری هستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: البته اگر مورد الزام آوری در این تفاهم باشد باید در مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد.

جعفرزاده خاطرنشان کرد: برای اولین بار است که کشوری مشمول فصل هفت شورای امنیت شده ولی با مذاکره و بدون جنگ توانسته بیرون بیاید. این نشانه هوشمندی مسئولین دولت و مقاومت مردم است.

وی در پایان تاکید کرد: این بیانیه نشانه شکست نتانیاهو و افراطیون درون آمریکاست و جلوی بهانه جویی غرب را گرفت./ایسنا

 

Share