رئیس شورای اسلامی رشت خبر داد

جزئیات بودجه ۹۴ شهرداری رشت تصویب شد/تغییر‌ در برخی از کدهای بودجه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای شهر رشت گفت: در هشتاد و هشتمین جلسه این شورا، جزئیات بودجه ۹۴ شهرداری رشت تصویب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس شورای شهر رشت گفت: در هشتاد و هشتمین جلسه این شورا، جزئیات بودجه ۹۴ شهرداری رشت تصویب شد.

saber19363740عباس صابر صبح امروز در هشتاد و هشتمین جلسه شورای این شهر، با اشاره به اینکه کلیات بودجه سال ۹۴ پس از بررسی‌های متعدد درهشتاد و پنجمین جلسه شورا به تصویب رسید، اظهار داشت: این بودجه به میزان ۳۹۳ میلیارد تومان بودجه نقدی و ۲۰۷ میلیارد تومان بودجه غیر نقدی لحاظ شده و توزیع آن از کل بودجه ۲۵ درصد جاری و ۷۵ درصد عمرانی است.

وی با بیان اینکه بودجه شهرداری رشت به صورت واقعی و دقیق ارائه می‌شود، درباره تغییرات اعمال شده در جزئیات بودجه ۹۴ شهرداری، افزود: به دلیل محدودیت‌ها ممکن است بخشی کم یا بخشی زیاد شود که این تغییرات در جزئیات بودجه به دلیل ضرورت انجام می‌شود.

رئیس شورای اسلامی رشت درباره اضافه شده هزینه‌های جاری سازمان عمران به شهرداری، گفت: این اعتبار باید صرفا برای آسفالت شهر استفاده شود، در پایان امسال تغییرات خوبی را در بخش آسفالت شهر شاهد هستیم.

صابر با بیان اینکه کل پرداختی‌های سازمان‌های وابسته به شهرداری رشت به شهرداری مرکز منتقل شده است، تصریح کرد: آسفالت شهر یک مقوله جدی برای شهرداری محسوب می‌شود و می‌توان براساس نیازهای شهر مجددا پایش انجام و جابه‌جایی لحاظ شود.

وی درباره تغییر‌های به وجود آمده در برخی از کدهای بودجه، خاطرنشان کرد: از کد اعتباری آرام‌سازی ترافیک در بلوار گیلان که مبلغ سه میلیارد تومان شامل یک میلیارد تومان بودجه نقدی و دو میلیارد تومان بودجه غیر نقدی بود مبلغ ۵۰۰ میلیون اعتبار از بخش نقدی کسر و به بودجه آتش‌نشانی برای خرید تجهیزات مورد نیاز اضافه شد.

رئیس شورای اسلامی رشت افزود: از کد اعتباری آرام‌سازی یک میلیارد تومان از بودجه غیر نقدی حذف و به آسفالت خیابان‌های شهر اضافه و از کد اعتباری احداث تصفیه‌خانه شیرابه سراوان رشت مبلغ ۵۰۰ میلون تومان به کد خرید تجهیزات آتش‌نشانی اضافه شد.

صابر با بیان اینکه بدین ترتیب مبلغ یک میلیارد تومان در قالب کمک به خرید نردبان آتش‌نشانی به اعتبار این بخش اضافه شده است، خاطرنشان کرد: درباره احیای رودخانه‌های رشت شرکت آب و فاضلاب شهری با استفاده از تبصره سه و با مشارکت مردم طرح نصب تصفیه‌خانه فاضلاب در دو نقطه از رودخانه‌های شهر را در سال ۹۴ آغاز می‌کند.

در این نشست هر یک از اعضای شورای شهر رشت به ارائه نظرات خود درباره تغییر جزئیات بودجه پرداختند و در نهایت جزئیات بودجه ۹۴ شهرداری رشت تصویب شد.تسنیم

Share