در جلسه عصر امروز

رفیعی نوده: کاندیدای شورای پنجم نیستم / چون گفته ایم به جای پیاده راه, رودخانه زرجوب را پاکسازی کنید به ما می‎گویند ضدتوسعه/ مخالفت اعضای شورای شهر رشت با استعفای باقری خطیبانی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رفیعی نوده با تاکید بر لزوم پایبندی به شعارهای انتخاباتی گفت: بنده به عنوان کاندیدا شورای پنجم نیستم اما به کسانی که می‎خواهند کاندیدا شوند می‌گویم که باید به شعارهای انتخاباتی خود توجه کنند.

شورای شهر رشت

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمدعلی رفیعی نوده در یکصد و پنجاه و سومین جلسه علنی شورای شهر رشت با تبریک موفقیت ورزشکاران در المپیک گفت: امروز آخرین جلسه ای‌ است که ریاست شورا را برعهده دارم و انتخابات هیات رئیسه هفتم شهریور برگزار میشود و انتظار دارم که همه اعضای شورا به موقع در آن جلسه حضور پیدا کنند و در آرامش انتخابات برگزار شود. شورای شهر رشت

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, رفیعی نوده همچنین با انتشار فیلمی از رودخانه زرجوب گفت: حضور ماهی در این رودخانه یعنی اینکه هنوز امیدی  هستند که رودخانه بار دیگر زنده شود اما وجود زباله سبب شده است که ماهیان بمیرند.

وی افزود: این که به ما می‎گویند شما ضد توسعه هستید برای این است که نظر ما این بوده تا شهردار بر اساس اولویت بندی کار کند و به پروژه هایی مثل پیاده راه بها ندهد و جای آن رودخانه زرجوب که محل زیستگاه این موجودات الهی است پاکسازی گردد.

رفیعی نوده با تاکید بر لزوم پایبندی به شعارهای انتخاباتی گفت: بنده به عنوان کاندیدای شورای پنجم نیستم اما به کسانی که می‎خواهند کاندیدا شوند می‌گویم که باید به شعارهای انتخاباتی خود توجه کنند.

گفتنی است در ادامه این جلسه اعضای شورا به صورت دوفوریت بررسی استعفای محمود باقری خطیبانی در جلسه امروز رای دادند‌ که در نهایت اعضای شورا با اکثریت آرا با استعفای باقری خطیبانی مخالفت کردند.

tel final1

Share