کارگرنیا در گفتگو با دیارمیرزا

علت تجمع پاکبانان عدم دریافت حقوق بوده است/ یکی از حسابهای شهرداری رشت به علت بدهی مسدود شده

اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، کارگرنیا با بیان اینکه پاداشهای میلیونی در شهرداری پرداخت شده است گفت: در پیگیری که از مسئول بودجه و اعتبارات شهرداری داشتم گفته شده مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان وجود ندارد و همه به موقع انجام می شود در حالی که اگر این گزارش درست بود امروز شاهد اعتراض جمعی از پاکبانان زحمت کش شهرداری نبودیم.

photo_2016-08-24_17-41-45
اختصاصی پایگاه اطللاع رسانی دیارمیرزا، محمد حسین واثق کارگرنیا عضو هیات ریسه شورای اسلامی شهر رشت در گفتگو با خبرنگار دیارمیرزا درباره علت تجمع تعدادی رفتگران شهرداری رشت گفت : تجمع رفتگران ظهر روز سه شنبه در جلوی شهرداری مرکز به علت عدم دریافت حقوقشان بود است.
کارگرنیا افزود : از ایرادات و سوالاتی که اعضای شورای شهر رشت به شهردار داشتند پرداخت تاخیری حقوق اقشار آسیب پذیر که شامل پاکبانان و کارگران فضای سبز بوده است که شهردار در جلسه پرسش و پاسخ با ارایه جدولی به اعضای شورا قول داده بود که پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر در اولویت باشد و تا آینده نزدیک این پرداخت ها به موقع صورت گیرد.

وی با بیان اینکه پاداشهای میلیونی در شهرداری پرداخت شده است گفت: در پیگیری که از مسئول بودجه و اعتبارات شهرداری داشتم گفته شده مشکلی در پرداخت حقوق کارکنان وجود ندارد و همه به موقع انجام می شود در حالی که اگر این گزارش درست بود امروز شاهد اعتراض جمعی از پاکبانان زحمت کش شهرداری نبودیم.

کارگرنیا با بیان اینکه در حال حاضر یکی از حسابهای شهرداری به علت بدهی مسدود شده است, متذکر شد: بازرسی استانداری از شهرداری درخواست گزارش عملکرد کرده و سوالاتی را مطرح کرد که شهردار پاسخ بازرسی استانداری را در یک نسخه به استانداری و در یک نسخه به شورا ارسال نمود و تاکنون جوابی از بازرسی استانداری در خصوص پذیرش یا عدم پذیرش پاسخ های شهردار نیامده است.

وی با اشاره به اینکه شهردار رشت نباید پاداشهای ۲۰ الی ۳۰ میلیونی به مدیران را در اولویت قرار می داد گفت : بی عدالتی است که حقوق کارگری که سقف آن نهایتا یک میلیون تومان است پرداخت نشود اما پاداشهای میلیونی به مدیران پرداخت شود.

عضو شورای هشر رشت در پایان گفت: امیدواریم که شهردار رشت پاسخ قانع کننده ای در مورد این پرداخت ها داشته باشند.

tel final1

Share