یک نفس تا انتخاب شهردار جدید رشت

حذف نام کاظمی از لیست نامزدهای شهرداری رشت/اوسط مقدم شانس اول شهرداری

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هرچه به روز انتخاب شهردار رشت نزدیکتر می شویم حساسیت کار نیز بالاتر می رود.ساعاتی قبل سیدعلی اقازاده یکی از نامزدهای تصدی گری شهرداری رشت با ارسال پیامکی به رییس شورای شهر خواستار حذف خود از لیست کاندیدا شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا هرچه به روز انتخاب شهردار رشت نزدیکتر می شویم حساسیت کار نیز بالاتر می رود.ساعاتی قبل سیدعلی اقازاده یکی از نامزدهای تصدی گری شهرداری رشت با ارسال پیامکی به رییس شورای شهر خواستار حذف خود از لیست کاندیدا شده است.مسعود رجبی ویسرودی نیز پیشتر از تصدی گری شهرداری رشت استعفاده داده بود.
Shardari_Rashtاما شاید مهمترین و داغترین خبر عدم اجازه برای حضور مسعود کاظمی در لیست کاندیدای احراز صلاحیت شده شهرداری رشت باشد.فرمانداری رشت در نامه ای خطاب به رییس شورای اسلامی کلانشهر رشت بطور رسمی اعلام کرده است که مسعود کاظمی طبق آیین نامه احراز شرایط شهرداران به دلیل نداشتن مدرک کارشناسی ارشد و عدم همخوانی شرایط وی با هیچکدام از موارد مطرح شده در تبصره ۳ ماده یک آیین نامه ,فاقد شرایط لازم برای سمت شهرداری رشت بوده است. بنابراین با حذف کاندیدای شماره یک شورای شهر رشت که در بین همکاران شورایی خود از اعتبار قابل توجه ای برخوردار بود و برخی اعضا از او به عنوان قوی ترین گزینه برای شهرداری رشت نام برده بودند شورای شهر بالاجبار باید فرد دیگری را به عنوان شهردار جدید رشت انتخاب نماید.
با توجه وضعیت پیش آمده و بررسی تحلیلی تصمیمات اعضای شورای شهر رشت از بین مرتضی طالع ماسوله, سید محمد علی ثابت قدم، علی اکبری اوسط مقدم، رضا ساغری و حمید رضا رضایی, علی اوسط اکبری مقدم رییس فعلی اداره کل نوسازی مدارس بیشترین شانس را دارد تا به عنوان شصت و چهارمین شهردار رشت انتخاب شود.
البته تا دقیقه نود نمی توان با قاطعیت صحبت نمود و باید تا ظهر فردا منتظر بمانیم و ببینم چه کسی از سوی شورای شهر رشت به عنوان شهردار جدید انتخاب می شود.

Share