صدیقی‌ در دومین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان‌های فومن و شفت

گیلان بوی رهبری می‌دهد/رهبری حجتِ خداست/به دنبال تکیه زدن به گرگ صفتان نباشید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صدیقی با توصیه به مسئولان نظام خاطرنشان کرد: به نخبگان و جوانان اعتماد کنید و به دنبال تکیه زدن به گرگ صفتان نباشید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت‌الاسلام کاظم صدیقی‌ عصر امروز در دومین یادواره شهدای دانشجوی شهرستان‌های فومن و شفت در مسجد جامع فومن با گرامیداشت یاد شهدای دانشجو اظهار کرد: جای افتخار است که باب شهادت سکان‌داران علم و معرفت نیز بسته نمانده است و خدا را شاکریم از اینکه ما را با خود آشنا کرد و جلوه‌های خود را به ما نشان داد.

DSC03692وی به بت‌شکنی امام خمینی (ره) اشاره کرد و گفت: امام خمینی (ره) از سلاله حضرت زهرا (س) بت‌شکن زمان شد و تاریکی‌های زمان طاغوت را در هم شکست.

امام جمعه موقت تهران مردم را در تمام عرصه‌ها از ارکان نظام دانست و افزود: در تمام عرصه‌ها مردم نقش تعیین کننده دارند و با رای و نظر خود از شورای محل تا رئیس جمهور را انتخاب می‌کنند.

وی مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی را زبانزد خاص و عام خواند و تصریح کرد: مردم‌سالاری در ایران نیز از رکن مردمیت و از حیث اسلامیت جدا نیست و این دموکراسی یک کشور را به روشنی نشان می‌دهد.

صدیقی ولی فقیه را پشتیبان مملکت دانست و خاطرنشان کرد: ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است که امروز ما شاهد آن هستیم.

وی با بیان اینکه رهبری امروز حجتِ خداست، یادآور شد: مشروعیت تمام مسئولان مشروعیت به گونه‌ای وابسته به امضای رهبری است.

امام جمعه موقت تهران هدف از جنگ تحمیلی را زیرسئوال بردن استقلال کشور ذکر کرد و گفت: استقلال کشور در هشت سال جنگ تحمیلی تثبیت شد و دفاع در مقابل بسیاری از سربازان کشورهای مختلف تاییدی بر این مهم است.

شاگرد آیت‌الله بهجت(ره) با اشاره به اینکه آیت‌الله بهجت مرجع عالیقدر و نبوغ زمانه است، افزود: حضرت آیت‌الله بهجت (ره) همواره می‌فرمودند «در زمان غیبت ملّا بودن نیاز نیست و باید پیرو رهبری چون آیت‌الله خامنه‌ای باشیم».

وی به استقلال بومی کشور در زمینه سیاست خارجی اشاره کرد و یادآور شد: برخی ادعا دارند که بدون ارتباط با آمریکا نمی‌توانند روزگار خود را بگذرانند و این تفکر خطرناکی است.

صدیقی با توصیه به مسئولان نظام خاطرنشان کرد: به نخبگان و جوانان اعتماد کنید و به دنبال تکیه زدن به گرگ صفتان نباشید.

وی گیلان را استانی ولایت‌مدار خواند و خاطرنشان کرد: گیلان بوی رهبری می‌دهد و چون زادگاه عارف مجاهدی مانند بهجت فومنی است ما با عشق وارد این دیار می‌شویم.

امام جمعه موقت تهران شهدا را شاهد خدا معرفی کرد و گفت: خدا خود را شاهد معرفی کرده زیرا هیچ حجابی بین او و بنده‌هایش نیست.

وی پیامبر و مومنان زمان را شاهد خواند و متذکر شد: جایی که امام زمان (عج) حضور داشته باشد عالم شهود است و بر اعمال ما نظارت دارد.

صدیقی فتنه ۸۸ را نادانی افراد خواند که می‌خواستند با خدا در بیفتند.

/فارس

Share