عاشوری:انتخابات ضامن امنیت ملی است

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: انتخابات ضامن امنیت ملی بوده و همایش باشکوه وحدت و تحقق حماسه سیاسی است.  ناصر عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی اسناد و میراث مکتوب در سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم فومن و شفت در مجلس گفت: انتخابات ضامن امنیت ملی بوده و همایش باشکوه وحدت و تحقق حماسه سیاسی است.

 ناصر عاشوری پیش از ظهر امروز در مراسم روز ملی اسناد و میراث مکتوب در سازمان اسناد و کتابخانه ملی گیلان با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی، اظهار کرد: امروز کشور ما بیش از هر چیزی به آرامش نیاز دارد و این امر محقق نمی‌شود مگر آنکه رئیس جمهور آینده خود را مطیع رهبری و قانون بداند.

وی افزود: برای خلق حماسه سیاسی و اقتصادی مدیران باید تلاش کنند تا منویات مقام معظم رهبری در این زمینه محقق شود که تحقق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردم در انتخابات رقم می‌خورد.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس با اشاره به اینکه ملت فهیم و بزرگ ایران همواره در شرایط حساس کشور در عرصه‌های مختلف با حضور باشکوه و حماسی خود دشمنان را ناکام می‌کنند، اذعان کرد: مردم ایران همواره اقتدار نظام و اتحاد و همبستگی خود را به نمایش می‌گذارند و بار دیگر وفاداری خود را به امام (ره) و رهبری و نظام ولایی اثبات می‌کنند.

*انتخابات ضامن امنیت ملی است

وی با بیان اینکه انتخابات یک فرصت برای کشور است، تصریح کرد: انتخابات ضامن امنیت ملی و همایش باشکوه وحدت و تحقق حماسه سیاسی است.

عاشوری با انتقاد از تندروی و برخی ضعف‌های مدیریتی، ادامه داد: نگذاریم فرصت‌ها با ضعف تبدیل به تهدید شود و گفتمان بداخلاقی آفت حماسه‌سازی است.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری امسال را سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری کرده‌اند و با این اقدام رویکردهای نظام، بار دیگر متحول شده و گامی مثبت به طرف رسیدن به اهداف چشم‌انداز ترسیمی برداشته می‌شود.

*شخصیت‌کُشی فرهنگ شده است

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس، با تاکید بر ضرورت پرهیز از گفتمان توهین، یادآور شد: شخصیت‌کُشی و تخریب افراد از سال‌های گذشته فرهنگ شده است که جایی در آموزه‌های دینی ما ندارد و این روند باید تغییر یابد.

وی افزود: هیچ رئیس جمهوری حق ندارد با تخریب و قانون‌گریزی پیش رود زیرا گام نهادن در این مسیر تقابل با ملت است.

عاشوری، با بیان اینکه روسای جمهور اول تا سوم کشورمان نمونه بوده‌اند، تمام سیاسیون را به همدلی و تقویت ارزش‌های اسلامی با دوری از بداخلاقی‌ها دعوت کرد.

*اسناد حافظه تاریخی یک ملت است

وی با گرامیداشت روز ملی اسناد و میراث مکتوب اذعان کرد: اسناد حافظه تاریخی یک ملت است و ما وظیفه داریم اسناد معاصر و گذشته را به نسل‌های آینده منتقل کنیم.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس حفظ آثار مکتوب را از جمله راه‌های تقویت هویت ملی دانست و خاطرنشان کرد: امروزه داشتن هویت برای یک کشور مهم است.

Share