آیت الله رمضانی:

۹ دی اثبات نمود که « ولایت فقیه»رمز پیروزی ملت ایران است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رضا رمضانی گیلانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با صدور بیانیه ای سالگرد حماسه ۹دی را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیت الله رضا رمضانی گیلانی، نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مرکز اسلامی هامبورگ با صدور بیانیه ای سالگرد حماسه ۹دی را گرامی داشت.متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

17003452,14302974,ramzaniu-xh,480,maxw,480,IMG_0464برگ برگ تاریخ ایران اسلامی، نشانگر وفاداری این ملّت آزاده به ارزش های الهی و اسلامی است. امّا در این میان بصیرت مردم در روزهای غبار آلود فتنه ۸۸، ارزشی دوچندان دارد. از این رو حضور میلیونی ملّت ایران در سراسر کشور، بیانگر عظمت دلدادگی اکثریت مردم به حقیقیت و عدم تاثیر جوسازیها و جنگ روانی دشمن بر باورهای آنهاست.

۹دی ماه، بار دیگر اثبات نمود که « ولایت فقیه» از ارکان نظام سیاسی و رمز پیروزی ملت ایران در برابر تمامی دشمنی ها، دسایس و فتنه آفرینی ها در طول تاریخ پر برکت انقلاب اسلامی بوده است.
در این میان مردم بصیر و آگاه گیلان یک روز زودتر از مردم ایران اسلامی بلوغ سیاسی و اجتماعی خود را در نمایشی چشمگیر به رخ دشمن کشانده و دست بیعت را در دستان فقیهی عادل، رهبری حکیم و فرزانه ای آگاه گذاشتند تا یکبار دیگر به خوبی از گذرگاه حسّاس، پیچیده و پرخطر تاریخ سیاسی به سلامت عبور کنند.

جا دارد تا یک بار دیگر از اوج شور و شعور دینی، بصیرت سیاسی و ولایتمداری مردم شهید پرور گیلان در خلق حماسه ۸دی سال ۸۸ قدردانی شود و بر این حضور بی بدیل، درود وسلام نثار گردد.

بی شک امسال هم مانند سالهای گذشته تابلوی زرّین حضور مردم گیل و دیلم در جای جای استان، زیباتر از قبل، چشم نواز، دشمن شکن و حیرت زا خواهد بود.

Share