مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان عنوان کرد

فتنه و فتنه گران خط قرمز رسانه ملی است/ویژه برنامه های صدا و سیما برای حماسه ۹ دی

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن نصرپور مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نکوداشت حماسه ۸ و ۹ دی و پیشتازی مردم غیور گیلان در خلق حماسه ۸ دی اظهار داشت: این پیشگامی که نشان از عمق بصیرت و ولایت مداری مردم شریف گیلان است دل رهبری معظم انقلاب را شاد کرد و مدال افتخار بی نظیری بر سینه گیلان عزیز آویخت.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محسن نصرپور  مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان عصر امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به نکوداشت حماسه ۸ و ۹ دی و پیشتازی مردم غیور گیلان در خلق حماسه ۸ دی اظهار داشت: این پیشگامی که نشان از عمق بصیرت و ولایت مداری مردم شریف گیلان است دل رهبری معظم انقلاب را شاد کرد و مدال افتخار بی نظیری بر سینه گیلان عزیز آویخت.

۱نصرپوروی در ادامه افزود:  فتنه و فتنه گران خط قرمز رسانه ملی است و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به تبع آن رسانه استانی در این زمینه با کسی تعارف ندارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان با اشاره به برنامه ریزی این مرکز برای نکوداشت حماسه ۸ و ۹ دی از آمادگی کامل و همه جانبه رسانه استانی در این زمینه خبر داد و گفت: بصیرت و آگاهی بخشی، ولایت مداری و توجه به مخاطبان جدید سه رویکرد اصلی رسانه استانی در حماسه عظیم ۸ و ۹ دی است.

نصرپور  تصریح کرد:  تبیین حماسه ۸ و ۹ دی به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ انقلاب اسلامی ایران و تقویم رسمی کشور ، افزایش شناخت و قدرت تحلیل مخاطبان درباره مسایل انقلاب اسلامی ، افزایش درک سیاسی – جهانی رسانه و هجوم رسانه ای جنگ نرم ، فتنه شناسی، اولویت دادن به مباحث وحدت بخش و امید آفرین، شناخت تهاجم فرهنگی، دشمن شناسی، روشنفکری و افزایش بصیرت مخاطبان،  ولایت فقیه و تأثیر آن در موفقیت و پیش برد جامعه دینی ، همبستگی اجتماعی و اسلامی و امید آفرینی نسبت به آینده از موضوعات محوری است که صدا و سیمای مرکز گیلان در این ایام در برنامه‌ریزی‌هایش به آنها توجه خاص دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز گیلان در ادامه اظهار کرد: معاونت های برنامه ساز صدا و سیمای مرکز گیلان از مدت ها قبل با برنامه ریزی دقیق و همه جانبه برای نکوداشت حماسه بزرگ ۸ و ۹ دی آمادگی کامل دارند و از طریق ساختاری مختلف گفتگو محور، گزارشی، نمایشی و تأمینی به این حماسه مهم و سرنوشت ساز خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه مشارکت در نشست‌های ستاد بزرگداشت حماسه ۸ و ۹ دی و عملی کردن مصوبات این نشست‌ها از نکات مورد توجه رسانه استانی است، افزود:  صدا و سیمای مرکز گیلان در این ایام تلاش می‌کند با بازپخش دیدار خاطره ساز مردم غیور گیلان با رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالروز حماسه ۸ دی و نیز پخش آنونس ها و تیزرهای حماسی برای نکوداشت این حماسه سرنوشت ساز در رادیو و تلویزیون اقدام کند.

نصرپور، دعوت از مهمانان کشوری و استانی با هدف تبیین ابعاد حماسه ۸ و ۹ دی و ریشه یابی فتنه ۸۸ در گفت‌ و گوی ویژه خبری و دیگر برنامه‌های گفتگو محور ، پخش اخبار مربوط به مراسمات مختلفی که با هدف بزرگداشت این روز برگزار می شود، پخش فیلم های سینمایی و کارهای نمایشی با موضوع فتنه ۸۸ را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای گیلان عنوان کرد.

وی، در پایان فتنه ۸۸ را آزمونی بزرگ برای سنجش بصیرت دانست و گفت: مردم دشمن شناس و زمان شناس ایران اسلامی قهرمانان اصلی و برندگان نهایی این آزمون بزرگ بودند در حالیکه برخی از خواص از آن سربلند بیرون نیامدند و در پیشگاه ملت و امام راحل عظیم الشأن سرافکنده و خوار شدند.

Share