در جلسه گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت

برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان/برگزاری تجمع در میدان شهدای ذهاب رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید عیسی مهدوی فرماندار رشت عصر امروز در جلسه گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: دشمن به‌درستی ولایت فقیه به عنوان پایه‌های نظام اسلامی را شناسایی کرده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید عیسی مهدوی فرماندار رشت عصر امروز در جلسه گرامیداشت نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت اظهار کرد: دشمن به‌درستی ولایت فقیه را به عنوان پایه‌های نظام اسلامی را شناسایی کرده است.مراسم استانی گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هشتم دی ماه در رشت/برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان

وی ادامه داد: دشمن در جنگ نرم تضعیف پایه‌های اساسی نظام اسلامی را دنبال می‌کند و از تمام ابزارها برای این موضوع استفاده کرده است.

مهدوی حضور مردم را نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواند و بیان کرد: انقلاب اسلامی با بصیرت مردم تداوم پیدا کرده و ملت در زمان نیاز با تشخیص به‌موقع وارد عرصه شدند.

فرماندار رشت به پیشگامی گیلانی‌ها در مقابله با فتنه‌گران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: هشتم دی ماه سال ۸۸ گیلانی‌ها یک روز زودتر از دیگر نقاط کشور وارد عرصه شدند و این پیشگامی افتخاری برای مردم گیلان در دفاع از ولایت است.

وی از پیگیری تشکیل ستاد گرامیداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه در بخش‌های شهرستان رشت خبر داد و تصریح کرد: مکاتبه با مدیران دستگاه‌های اجرایی مبنی بر حضور در اجتماع با شکوه طلایه‌داران بصیرت انجام شده است.

مهدوی بر انجام تبلیغات محیطی در خیابان‌های اطراف برگزاری تجمع در میدان شهدای ذهاب رشت تاکید کرد و یادآور شد: مراسم استانی گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت راس ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه هشتم دی ماه امسال در میدان شهدای ذهاب رشت برگزار می‌شود.

*برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان نیز در جلسه مذکور به فضاسازی تبلیغی در محیط اداره‌ها و مدارس استان به مناسبت گرامیداشت یوم‌الله نهم دی ماه خبر داد و گفت: برگزاری نشست‌های تربیتی و سیاسی با موضوع بصیرت‌شناسی برای دانش‌آموزان و فرهنگیان از برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان است.مراسم استانی گرامیداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت هشتم دی ماه در رشت/برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان

حجت‌الاسلام مجتبی اشجری تهیه و تکثیر ویژه‌نامه با عنوان «نقش رهبری در خاموشی فتنه» و توزیع آن بین مدارس را از جمله فعالیت‌های آموزش و پرورش گیلان عنوان کرد و افزود: هماهنگی به منظور حضور بر شور فرهنگیان و تشکل‌های دانش‌آموزی در مراسم استانی صبح روز هشتم دی ماه از جمله اقدام‌های آموزش و پرورش گیلان است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی به مناسبت روزهای هشتم و نهم دی ماه در گیلان، تصریح کرد: برگزاری مسابقه شعر و متن ادبی با موضوع «بصیرت و بیعت» از برنامه‌های آموزش و پرورش گیلان است.

اشجری از برگزاری مسابقه کاریکاتور سران فتنه در گیلان خبر داد و بیان کرد: فضاهای مجازی گیلان با موضوع نهم دی ماه فعال می‌شوند./فارس

Share