نماینده ولی فقیه در استان گیلان

اگر فداکاری شهدا و جانبازان نبود،ایران این همه عزت نداشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: ایستادگی و اقتدار نظام اسلامی در مقابل جهانخواران، مدیون ایثار شهدا و فداکاری های جانبازان غیورمرد است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت گفت: ایستادگی و اقتدار نظام اسلامی در مقابل جهانخواران، مدیون ایثار شهدا و فداکاری های جانبازان غیورمرد است.

نماینده ولی فقیه در گیلان در دیدار با خانواده شهید محمدحسین عطری گفت : خداوند را شاکریم که چنین فرزندان صالحی در دامان پدران و مادران شهدا تربیت یافتند.

وی با بیان اینکه مردم ما قدردان زحمات و ایثارگرهای این خانواده‌ها هستند، تصریح کرد: رهبر انقلاب و رئیس جمهور نیز در مقاطع محتلف به دیدار خانواده‌های شهدا و ایثارگران می‌روند و این به معنای ارزش والای خانواده‌های شهیداست .

وی اظهار کرد: اگر جانفشانی و فداکاری این عزیزان نبود هرگز نمی‌توانستیم چنین دستاوردهای عظیمی برای انقلاب به دست آوریم.

آیت الله قربانی در دیدار با خانواده احمد (میثم) مسیبی خانواده‌های شهدا و عشق شهدا برای حضور در جبهه‌ها را تحسین‌آمیز خواند و یادآور شد: این عشق به ائمه و ولایت بوده که موجب دوام انقلاب شده است.

وی اضافه کرد: بنده در برابر بزرگی شهدا احساس حقارت می‌کنم و این مقامی که شهدا به دست آوردند نصیب هر کسی نمی‌شود و شهدا و جانبازان پاسدار خون امام حسین (ع) و پاسدار ولایت بودند.

وی ادامه داد : صبوری خانواده شهدا و تشویق بچه هایشان برای حضور در جبهه ها تحسین آمیز است و عامل این کار عشق  به ائمه و عشق به ولایت و شهدا بوده که باعث دوام این انقلاب شده است .

مادر شهید احمد (میثم) مسیبی که خانه مسکونی خود را تبدیل به حسینیه نموده بود طی مصاحبه ای با صدا و سیما از همگان خواست در راستای اهداف شهدا و حفظ انقلاب و حمایت از ولی فقیه حرکت نمایند و پاسدار خون شهدا باشند.

امام جمعه رشت ضمن دیدار با جانباز ۷۰ درصدی گیلان قربانعلی محسن‌زاده گفت: شما جانبازان، سند زنده انقلاب هستید و این روحیه شما برای تمام مسئولان قوت قلب است و همه مدیون ایثارگری و جانفشانی شما هستیم.

شهید محمدحسین عطری «مدافع حرم» امسال در سوریه به شهادت رسید و از ایشان دو فرزند به یادگار مانده است.

احمد (میثم) مسیبی در تاریخ ۱۴ خرداد ۱۳۶۵ در کردستان عراق با مسئولیت تخریب‌چی به شهادت رسید .

قربانعلی محسن زاده جانباز ۷۰ درصدی است که در فکه بر اثر انفجار مین به مرتبه جانبازی نائل آمده است .
061 062 063 064 065 066 067 068 069 070 072 0711
/گیلانیان

 

 

Share