نماینده ولی فقیه در استان گیلان

دولت یازدهم با تمام توان،برای برطرف کردن مشکلات تلاش می کند

به گزارش پیگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش های دکتر حسن روحانی رییس جمهوری گفت: دولت یازدهم با تمام توان، برای برطرف کردن مشکلات تلاش می کند.

بزرگ‌ترین ثروت کشور در دست اوقاف است/صرف غیر مشروع و میلی در موقوفات جایز نیست

به گزارش پیگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نماینده ولی فقیه در استان گیلان و امام جمعه رشت با قدردانی از تلاش های دکتر حسن روحانی رییس جمهوری گفت: دولت یازدهم با تمام توان، برای برطرف کردن مشکلات تلاش می کند.ghorbani_0818

آیت الله زین العابدین قربانی شامگاه چهارشنبه در دیدار سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی اظهار کرد: باید با بهره گیری از ظرفیت افرادی همچون شما، بر مشکلات فائق آییم.

وی با اشاره به وجود مشکلی بزرگ در بخش مسکن افزود: در گذشته، بشارت هایی در این خصوص داده می شد و آمارهایی هم اعلام و در چند نوبت، از مردم پول هایی گرفته شد ولی مشکل مسکن همچنان وجود دارد.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه باید برای رفع مشکل مسکن مردم اقداماتی اصولی انجام پذیرد، خاطرنشان کرد: هرچند این موضوع، کار اصلی تامین اجتماعی نیست ولی این سازمان می تواند گام هایی برای رفع این دغدغه ها بردارد.

آیت الله قربانی همچنین از مسئولان و پرسنل بیمارستان رسول اکرم(ص) رشت قدردانی و بیان کرد: امکانات خوبی در این مجموعه درمانی وجود دارد و به مردم، خدمات ارائه می شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان در خاتمه سخنانش؛ از تلاش های مجدانه دکتر سید حسن هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای ایجاد تحولی اساسی در نظام سلامت کشور تشکر کرد.

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز در این دیدار بیان کرد: ما سرباز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستیم و هدف ما از خدمت، کسب رضایت مردم است.

وی یکی از اهداف سفر خود به گیلان را بازدید از مراکز درمانی تامین اجتماعی استان و رسیدگی به مشکلات بیمه شدگان این سازمان در گیلان عنوان کرد.

در این دیدار ، هدیه ای از سوی سازمان تامین اجتماعی به مادران شهیدان ربانی توسط آیت الله زین العابدین قربانی امام جمعه رشت و نماینده ولی فقیه در استان گیلان اهدا شد.

شهید ابراهیم ربانی از شهدای والامقام تامین اجتماعی گیلان است که در سال ۱۳۶۷ در مناطق جنگی به فیض عظیم شهادت نائل شد.

سید تقی نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی همچنین عصر امروز با نمایندگان مردم استان گیلان در مجلس شورای اسلامی دیدار کرد./ایرنا

Share