رئیس اتاق بازرگانی گیلان نایب رئیس اتاق ایران و روسیه شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«هادی تیزهوش‌تابان» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان در انتخابات هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه نایب رئیس این اتاق شد. در نخستین جلسه هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه اسدالله عسکراولادی به عنوان رئیس انتخاب و هادی تیزهوش‌تابان نایب رئیس این اتاق شد. در […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،«هادی تیزهوش‌تابان» رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان در انتخابات هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه نایب رئیس این اتاق شد.13930729000116_PhotoA

در نخستین جلسه هیئت مدیره اتاق مشترک ایران و روسیه اسدالله عسکراولادی به عنوان رئیس انتخاب و هادی تیزهوش‌تابان نایب رئیس این اتاق شد.

در انتخابات مذکور قدیر قیافه، سیده فاطمه مقیمی، غلامرضا عشریه، موسی وفائیان، کامبیز میرکریمی، حمید دامغانی و کاوه زرگران به عنوان اعضای هیئت مدیره انتخاب شدند.

موسی احمدزاده، محمد صادق نیک‌زاد، یعقوب استیلاف و بهناز راعی به عنوان بازرسان اصلی و علی‌البدل انتخاب شدند.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی گیلان اظهار کرد: در جلسه مذکور لوان جاگاریان سفیر روسیه در تهران نیز حضور داشت که بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود دو کشور ایران و روسیه و حمایت دولت‌های آنها از بخش‌خصوصی در امر تجارت و نزدیکی شرکت‌های دو کشور را مهم دانست.

/فارس

Share