فرمانده انتظامی ماسال خبر داد

۳۲ معتاد تابلو در ماسال دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی ماسال اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر و دستگیری ۳۲ معتاد تابلو در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی ماسال اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر و دستگیری ۳۲ معتاد تابلو در این شهرستان خبر داد.13920713000410_PhotoA

وحید اصلانی امروز  با اشاره به نتایج اجرای طرح جمع‌آوری معتادان پرخطر در این شهرستان اظهار کرد: دستگیری دو سارق و کشف پنج فقره سرقت و ۱۷۹ حلقه سی‌دی غیرمجاز از جمله نتایج اجرای این طرح است.

وی، برخورد با خرده‌فروشان مواد مخدر و جمع‌آوری معتادان پرخطر را از اهداف طرح مذکور عنوان کرد و افزود: در راستای اجرای این طرح ۳۲ نفر معتاد تابلو توسط پلیس آگاهی و مبارزه با مواد مخدر شهرستان ماسال دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ماسال با بیان اینکه تلاش در راستای حفظ آرامش مردم و مبارزه با مجرمان در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی در ادامه به کشف چند فقره سرقت لوازم داخل خودرو در ماسال اشاره کرد و یادآور شد: ماموران پلیس آگاهی با تحقیقات شبانه‌روزی موفق به شناسایی دو سارق در زمینه این سرقت‌ها شدند.

اصلانی با اشاره به اینکه سارقان در حین ارتکاب سرقتی دیگر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: سارقان به چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو، دو فقره سرقت منزل و کابل مخابراتی اعتراف کردند.

وی متذکر شد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی و با قرار ۴۰۰ میلیون ریالی روانه زندان شدند.

این مسئول هوشیاری بیشتر شهروندان در به کارگیری انواع لوازم حفاظتی و ایمنی پیشگیری از سرقت را مورد تاکید قرار داد و مشارکت مردم با پلیس را در برقراری امنیت جامعه مهم دانست.

/فارس

Share