اقدام غیرانسانی برای صید ماهی

صیاد متخلف در شفت گرفتار قانون شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از دستگیری صیادی که با استفاده از ماده شیمیایی «کلر» اقدام به صید ماهیان از رودخانه سفیدمزگی این شهرستان می‌کرد، خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت از دستگیری صیادی که با استفاده از ماده شیمیایی «کلر» اقدام به صید ماهیان از رودخانه سفیدمزگی این شهرستان می‌کرد، خبر داد.13930418000334_PhotoA

علی فرهی‌تکرمی درباره دستگیری فرد متخلف مذکور اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی با خبر شدیم که فردی اقدام به ریختن ماده شیمیایی «کلر» در رودخانه سفیدمزگی بخش احمدسرگوراب شفت برای صید ماهی کرده است.

وی افزود: پس از هماهنگی لازم با مقام قضایی، دادستان و پاسگاه انتظامی روستای شالما، تیم یگان حفاظت محیط زیست شهرستان شفت به محل اعزام شدند.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شفت با بیان اینکه یگان حفاظت موفق شد فرد مورد نظر را در حین ارتکاب جرم دستگیر کند، تصریح کرد: فرد متخلف پس از انتقال به پاسگاه شالما و تنظیم صورت‌جلسه برای ادامه رسیدگی‌ها، پنجشنبه جاری به دادگاه شفت اعزام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه صید ماهی با موادی مانند کلر جرم است، خاطرنشان کرد: از فرد متخلف مذکور بالغ بر ۸۰ قطعه ماهی انواع مختلف کشف و ضبط شده است.

فرهی‌تکرمی، با اشاره به یگان حفاظت محیط زیست همواره در حالت آماده‌باش است، یادآور شد: شهروندان شهرستان شفت ضمن ممانعت از چنین اقدام‌هایی، در صورت مشاهده مراتب را با تلفن ۰۱۳۲۷۸۲۶۳۶۰ به یگان حفاظت شفت اطلاع دهند.

فارس/

Share