علیرضا خصوصی

سومین دوره مهارتی و آموزشی امداد و نجات کشور در لنگرود برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: سومین دوره مهارتی و آموزشی نجات با حضور ۶۰ نفر از استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز در مرکز آموزش‌های تخصصی و میدانی چاف لنگرود در حال برگزاری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: سومین دوره مهارتی و آموزشی نجات با حضور ۶۰ نفر از استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز در مرکز آموزش‌های تخصصی و میدانی چاف لنگرود در حال برگزاری است.139206231215188211156993

علیرضا خصوصی صبح امروز در جمع خبرنگاران در حاشیه برگزاری سومین دوره تخصصی آموزشی و مهارتی ویژه مسئولان امداد و نجات شعب استان‌های گیلان، اردبیل، زنجان، قزوین و البرز، اظهار کرد: این دوره تخصصی با حضور ۶۰ نفر در مرکز آموزش‌های تخصصی و میدانی چاف لنگرود در حال برگزاری است.

وی افزود: توانمند‌‌سازی مسئولان امداد و نجات و استفاده از تجربیات آنان در حوادث و دریافت آخرین آموزه‌های علمی امدادی گامی موثر در ارتقاکیفیت امدادرسانی در سطح کشور است.

مدیرکل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در این دوره مهارت‌هایی نظر عملیات در ارتفاع و فضای معلق، نجات در حوادث جاده‌ای و آشنایی با امداد بوسیله بالگرد امدادی، کاربرد ارتباطات در امداد، آشنایی با کارگاه پیش بیمارستانی و نحوه استفاده از سیستم‌هایVHF، HF و سیستم GPS با حضور مربیان ارشد کشوری و استانی آموزش داده می‌شود.

خصوصی، میدانی بودن آموزش‌های ارائه شده و حضور در کارگاه‌های عملی را از شاخصه‌های منحصر به فرد این دوره از آموزش‌ها بیان و تصریح کرد: این دوره آموزشی  از ۲۶ تا ۲۸ مهر ماه در استان گیلان ادامه دارد.

Share