روابط عمومی جمعیت هلال احمر گیلان رتبه دوم کشوری را از آن خود کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نخستین جشنواره گلچین هلال که به میزبانی گیلان در انزلی برگزار شد، امید عظیمیان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال گیلان رتبه دوم کشوری را در بخش تبلیغات از آن خود کرد.  در نخستین جشنواره گلچین هلال که ظهر یکشنبه با معرفی برترین های عرصه روابط عمومی جمعیت هلال […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در نخستین جشنواره گلچین هلال که به میزبانی گیلان در انزلی برگزار شد، امید عظیمیان مدیر روابط عمومی جمعیت هلال گیلان رتبه دوم کشوری را در بخش تبلیغات از آن خود کرد.
helal در نخستین جشنواره گلچین هلال که ظهر یکشنبه با معرفی برترین های عرصه روابط عمومی جمعیت هلال احمر با حضور مسئولان کشوری و استانی این سازمان مردم نهاد به کار خود پایان داد مجتبی طحان از خوزستان به عنوان برتر برترین ها تجلیل شد.
علاوه بر این در عرصه تبلیغات محمد مهدی احمدی از گلستان، امید عظیمیان از گیلان، سید محمود هاشمی از کهکلویه و بویراحمد، ناهید عباسی نژاد از هرمزگان به همراه رامین معبودی از اردبیل و صنم قهری از سیستان و بلوچستان به ترتیب رتبه های اول تا پنجم را از آن خود کردند.
در بخش اطلاع رسانی نیز به ترتیب مجتبی طحان از خوزستان، علی جعفری از مازندران، اوروجعلی شهودی از آذربایجان شرقی، لقمان ازدست و اسماعیل خردمند از زنجان به همراه علیرضا مداح از سمنان رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در قسمت سمعی و بصری ایوب محمدی از کرمانشاه، یحیی هاشمی نژاد از کهکلویه و بویراحمد، موسی نگارستانی از کرمان و محمد رضا نادری از لرستان حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.
در بخش فعالیت های اقناعی هم علی سروش مهر از خراسان رضوی، ابراهیم فولادی از بوشهر، محمدرضا عبدالهی از ایلام، شاهین جواهری از چهارمحال و بختیاری به همراه حامد زارع از البرز و سید حسین پورمیررضایی به ترتیب از قم رتبه های اول تا پنجم را از ان خود کردند.
علاوه بر این در عرصه سایبری به ترتیب فیروز معصومی از قزوین، افشین قانع از تهران، شهریار انصاری از اصفهان، مهدی حسینی از مرکزی به همراه محمد مهدی احمدی از گلستان و محمدرضا تقی زاده از آذربایجان غربی رتبه های اول تا پنجم را به خود اختصاص دادند.
سرانجام در بخش فعالیت های ویژه کامبیز قهرمانی از فارس، سید جواد سلیمانی از خراسان جنوبی، محسن زارع زاده از یزد، علی جعفری از مازندران و ابراهیم فولادی از بوشهر حائز رتبه های اول تا پنجم شدند.
در پایان جشنواره نیز محمد میرزایی از اردبیل و معصومه سلیمانی به عنوان خبرنگاران داوطلب جمعیت هلال احمر استان های کشور که برگزیده شده اند، با اهدای لوح تقدیر و تندیس کبوتر صلح تجلیل شد.

Share