امام جمعه موقت تهران در رشت

استقلال فرهنگی از اولویت‌های نظام اسلامی است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،صدیقی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، گفت: استقلال فرهنگی از اولویت‌های نظام اسلامی است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی عصر سه شنبه در مراسم  استقبال از محرم با عنوان   یک قدم تا محرم  در مهدیه این شهر، با تسلیت رحلت ملکوتی آیت‌الله مهدوی‌کنی، اظهار کرد: ایشان از یاران دیرین امام راحل و از مخلصان انقلاب بود.

sedighi_7498_resizeوی با بیان اینکه آیت‌الله مهدوی‌کنی از سنگرنشینان اثرگذار و نقش آفرین جامعه شیعه بود، افزود: بنیان‌گذاری دانشگاه امام صادق(ع) و مدیریت حوزه علمیه مروی تهران از خدمات ماندگار ایشان است.

امام جمعه موقت تهران گفت: آیت الله مهدوی‌کنی مورد علاقه امام راحل و رازدار، محرم و مورد اعتماد همه جانبه مقام معظم رهبری بودند.

صدیقی با بیان اینکه سوره مبارکه یس قلب قرآن است و مثل‌اش مثل قلب است، تصریح کرد: مومنین با وصل به قرآن به همه قرآن وصل می‌شوند.

وی افزود: دو زیارت عاشورا و آل‌یاسین زیارت‌های الهی هستند و سوره یس و دعای آل‌یاسین رازهای زیادی را در خود دارند.

امام جمعه موقت تهران با اشاره به توصیه‌های قرآنی گفت: خیلی‌ها خدمت می‌کنند ولی خدمتشان با طمع و تبلیغاتی است ولی انبیا خدمتشان برای خدا است.

وی با اشاره به زندگی بی آلایش مقام معظم رهبری، گفت: زندگی، ملاقات‌ها و جلسات مقام معظم رهبری در حسینه است و این مسئله نشان‌دهنده الهی بودن ایشان است.

امام جمعه موقت تهران، عشق به اهل بیت(ع) را از ویژگی‌های مسلمانان دانست و اظهار کرد: دین اسلام مساوی با عشق به اهل بیت(ع) بوده مبنای وهابیت و جریان انحرافی در بی‌مهری و خشم است.

صدیقی با بیان اینکه اقتصاد و فرهنگ بسیار حائز اهمیت است، گفت: استقلال فرهنگی از اولویت‌های نظام اسلامی است.

وی رسالت قلم را در اعتلای فرهنگی بسیار مهم دانست و افزود: باید روحیه بسیجی در کشور تقویت شود.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه باید با اعتلای فرهنگی و پیشگیری از اسراف و رعایت الگوی مصرف دشمنان اسلام را در تحریم‌ها خلع سلاح کنیم، گفت: بیش از ۷۰ کشور از گروهک تکفیری داعش در آدم‌کشی‌های منطقه همکاری دارند.

صدیقی با بیان اینکه ۹۰کشور در جنگ تحمیلی علیه کشور بودند، خاطرنشان کرد: با روحیه جهادی و بسیجی در برابر دشمنان ایستادیم و به پیروزی رسیدیم، گروهک تکفیری داعش نیز نابود می‌شود.

وی با بیان اینکه فتنه خط قرمزی است که مقام معظم رهبری آن را اعلام کردند، گفت: اطاعت عملی از ولایت فقیه توجه به این خط قرمز است./تسنیم

Share