ندیمی خبرداد:اختصاص ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد بر منابع بودجه برای امنیت کشور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس در رابطه با حمایت‌های مجلس از دولت برای تأمین امنیت کشور، گفت: امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد بر منابع فعلی بودجه برای امنیت گذاشته‌ایم. ایرج ندیمی، با بیان اینکه داعش پدیده‌ای اسرائیلی – آمریکایی و ارتجاع منطقه است، اظهار کرد: اسرائیل تجهیزات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس در رابطه با حمایت‌های مجلس از دولت برای تأمین امنیت کشور، گفت: امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد بر منابع فعلی بودجه برای امنیت گذاشته‌ایم.

nadimiایرج ندیمی، با بیان اینکه داعش پدیده‌ای اسرائیلی – آمریکایی و ارتجاع منطقه است، اظهار کرد: اسرائیل تجهیزات این گروه تروریستی را تأمین می‌کند و عربستان و برخی دیگر از کشورها نیز به آن کمک می‌کنند.

ندیمی  با بیان اینکه آمریکا داعش را ایجاد کرده است، افزود: آمریکایی‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم به داعش کمک می‌کنند.

وی در رابطه با کمک غیر مستقیم آمریکا به داعش تصریح کرد: آنها در ظاهر به داعش حمله می‌کنند اما عملاً سبب ترویج آنها می‌شوند، آمریکایی‌ها با حمله به تأسیسات و پالایشگاه‌های سوریه در حال کمک کردن به داعش هستند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه رفتارهای آمریکای و اروپایی‌ها در حال ریشه‌دار کردن داعش در منطقه است، گفت: آنها داعش را طوری در بین برخی از جریان‌های اسلامی ضد استکبار ترویج داده‌اند که آنها فکر می‌کنند اگر به این گروه کمک کنند یعنی با آمریکایی‌ها مقابله کرده‌اند.

ندیمی افزود: این در صورتی است که افراد تشکیل دهنده داعش دارای مفاسد اخلاقی، مالی و نظامی و حتی برخی از آنها مسلمان نیز نیستند و جزو ماجراجویان جهان هستند.

وی در رابطه با ضرر گروه تروریستی داعش که به نام اسلام دست به جنایت‌های وحشیانه می زند، تاکید کرد: این گروه با جنایت‌ها، کشتن شیعیان و تعرض به مقدسات، قصد دارد تا تصویر زشتی از اسلام به جهانیان نشان بدهد و جهان اسلام را نیز دچار تفرقه و نفاق کند.

نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی در رابطه با منابع مالی تروریست‌های داعشی، خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک‌های مالی که برخی از کشورها به اینها می‌کنند، آنها از راه دزدیدن نفت و فروش آن نیز درآمد بالایی دارند.

وی در رابطه با حمایت‌های مجلس از دولت برای تأمین امنیت کشور، گفت: امسال ۱۰ هزار میلیارد تومان مازاد بر منابع فعلی بودجه برای امنیت گذاشته‌ایم.

/تسنیم

Share