تجمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در دفاع از مردم غزه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی ، تجمع جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد. به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای حمایت از مردم مظلوم غزه و محکومیت جنایت رژیم غاصب صهیونیستی ، تجمع جمعی از اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت برگزار شد.
به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت،در این مراسم که با حضور حجت الاسلام والمسلمین علی کریمیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان گیلان، دکتر علیرضا امیرتیموری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت و جمعی از مدیران و استادان شرکت کننده در طرح ضیافت استادان این واحد دانشگاهی برگزار شد، استادان ضمن حمایت از مردم مظلوم و بی دفاع غزه، جنایت رژیم صهیونیستی در کشتار بی رحمانه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند و انزجار خود را نسبت به جنایت وحشیانه و ددمنشانه رژیم صهیونیستی اعلام کردند.
در حاشیه این مراسم، دکتر امیرتیموری ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی گفت: حضور دانشگاهیان کشور در همه مقاطع انقلاب بسیار روشنگرانه و مسئولانه است به نحوی که این قشر از جامعه در دوران شکل گیری و پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نیز با داشتن روحیه و حس ولایت مداری، تعهد و بینش عمیق، نسبت به مسائل مختلف، همواره حضوری چشمگیر، فعال و تاثیرگذار داشته اند.
وی افزود: امروز نیز اعضای هیأت علمی دانشگاهها با همان روحیه و بینش، انزجار خود را از رژیم صهیونیستی که به کشتار مردم مظلوم غزه می پردازد اعلام می دارند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، تصریح کرد: ماهیت رژیم غاصب صهیونیستی، ماهیتی پلید و ددمنشانه است که روز به روز بر جهانیان آشکار و نمایان تر می شود.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، افزود: امروز به همگان ثابت شد که رژیم غاصب صهیونیستی به رعایت حداقل های اصول انسانی نیز پایبند نیست و تعداد زیادی از زنان و کودکانی فلسطینی در نوارغزه کشته یا زخمی شده اند و حتی امکان امداد رسانی نیز از آنان سلب شده است.این جنایات در هر جای دنیا، رویدادی ضد بشری است که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد.
در پایان این تجمع، بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی و در حمایت از مردم بی دفاع و مظلوم غزه قرائت شد.
IMG_9959 IMG_9970

Share