معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان

شرط ادامه فعالیت هر مدیری حرکت درچارچوب اهداف دولت است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه شرط ادامه فعالیت هر مدیری حرکت درچارچوب اهداف دولت است افزود:با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا محمد احمدی‌پور ظهر امروز در مراسم  معارفه مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گیلان با بیان اینکه باید دغدغه اصلی مدیران در استان اشتغال و فعال‌سازی محیط کار باشد،گفت: استاندار گیلان ,مدیران را موظف به فعالیت در حوزه اشتغال و سرمایه گذاری کرده است.ta'avon-moarefe (11)

وی با اشاره به اینکه در سالهای گذشته با توجه به افزایش نرخ تورم و رکود افت سرمایه‌گذاری در استان را داشتیم، خاطرنشان کرد: نتیجه این امر عدم سرمایه‌گذاری، بیکاری و کاهش قدرت خرید مردم بود و طبیعی است که در چنین شرایطی ایجاد شغل وجود نداشته باشد.

مدیران مشکلات سرمایه گذاری در استان را رفع کنند

معاون سیاسی , امنیتی استانداری گیلان با تصریح بر اینکه ازمدیران استان انتظارداریم مشکلات پیش پای سرمایه‌ گذران را رفع کنند، اظهار داشت:گیلان بطور طبیعی دارای ظرفیت‌های مطلوبی برای سرمایه‌گذاری بوده اما مدیران استان باید شرایطی را فراهم کنند که سرمایه گذار علاقه مند به سرمایه گذاری باشد.

احمدی‌ پور در ادامه خاطرنشان کرد: همانطور که استاندار محترم گیلان فرمودند خط قرمز ما در استانداری مانع ایجاد کردن برای سرمایه‌گذار است.

معاون سیاسی , امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه در گیلان مشکلات اجتماعی نظیر طلاق, نزاع منجر به درگیری فیزیکی و مواد مخدر بالا است،گفت:بخش عمده ای از این معضلات به دلیل عدم امکان دست‌یابی به کار و عدم درآمد مناسب است.
وی به سن ازدواج در اوایل انقلاب  اشاره کرد و افزود: در زمان بنده جوانان بین ۱۷ تا ۲۰ سالگی ازدواج می کردند اما امروزه سن ازدواج به بالای ۲۷ سال رسیده است.

تقاضای احمدی پور از از وزارت کار و رفاه اجتماعی:حضور پر رنگ تر بنگاه‌های بزرگ اقتصادی در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: تقاضای ما از وزارت کار و رفاه اجتماعی این است که بنگاه‌های بزرگ اقتصادی وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با وجود ظرفیت‌های گیلان در استان حضور بیشتری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: عملا یک شرکت فعال در این بخش که شرکت« کاسپین دارو» باشد در استان فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه حتی باتوجه به  آمایش سرزمینی سهم گیلان بسیار بیشتر از میزان فعلی است،اظهار داشت: در حوزه اشتغال انتظار ما از اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی این است که از حالت سنتی خارج  و به یک دستگاه چابک تبدیل شود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان خاطرنشان کرد: وزارت کار و رفاه اجتماعی باید از ظرفیت بدون استفاده شرکت‌های فعال استفاده کند و بهره وری را افزایش دهد.

تعامل بانک‌ها برای سرمایه‌گذاری در گیلان

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با اشاره به اینکه اداره کار دبیر شورای سرمایه‌گذاری استان است خاطرنشان کرد باید در این زمینه به درستی عمل کند امروز در استان بانک‌ها تعامل خوبی برای سرمایه گذاری دارند و حتی بعضا مدیران بانک ها خود پیشنهاد سرمایه گذاری در برخی از بخش ها را می دهند.

احمدی‌پور در پایان با بیان اینکه انتخاب مدیران توسط وزارتخانه انجام می‌شود و استانداری هیچ مدیری را انتخاب نمی کند، گفت: هر وزارت خانه برای انتخاب مدیران دارای چارچوب مشخصی است اما تعامل و همکاری استانداری  با وزارت خانه در زمینه انتخاب مدیران برای این است که سیاست‌های دولت و نماینده عالی دولت در گیلان پیش رود.

معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان با بیان اینکه شرط ادامه فعالیت هر مدیری حرکت درچارچوب اهداف دولت است افزود:با هیچ مدیری عهد اخوت نبسته ایم.

Share