ضرغامی قولش به کی‌روش را فراموش کرد!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دستورالعمل رئیس سازمان صدا و سیما به برنامه سازان برای حمایت از تیم ملی رعایت نشد.  چندی پیش جلسه مشترک مسوولان ورزش و دست اندرکاران فوتبال کشور با گروه ها و برنامه سازان ورزشی صدا وسیما با شعار حمایت ملی از تیم ملی برگزار شد. در این نشست رییس سازمان صدا […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دستورالعمل رئیس سازمان صدا و سیما به برنامه سازان برای حمایت از تیم ملی رعایت نشد.

zarqami

 چندی پیش جلسه مشترک مسوولان ورزش و دست اندرکاران فوتبال کشور با گروه ها و برنامه سازان ورزشی صدا وسیما با شعار حمایت ملی از تیم ملی برگزار شد.

در این نشست رییس سازمان صدا وسیما نقش این رسانه در تقویت روحیه و پشتیبانی معنوی از تیم ملی فوتبال را تعیین کننده دانست و همه گروه ها، برنامه سازان و مجریان ورزشی را به رعایت دقیق سیاست های حمایتی در این چارچوب دعوت کرد.

یکی از مواردی که انتقادهای زیادی علیه کارلوس کی روش را در پی داشت، عدم دعوت از مهدی رحمتی بود که مدت ها حاشیه ساز شد و کی روش نیز بارها در این خصوص اظهارنظر کرد. در شرایطی که تیم ملی در اردوی آماده سازی برای حضور در جام جهانی به سر می برد، شب گذشته برخلاف دستورالعمل صدا و سیما برای حمایت از تیم ملی، برنامه ای یکطرفه و احساسی در حمایت از رحمتی به طور زنده روی آنتن رفت که بی شک خروجی آن، حمایت از تیم ملی نیست و احتمالا به تنش ها در خصوص دعوت نشدن رحمتی به تیم ملی می افزاید.

ضرغامی چندی پیش نیز دیداری با کارلوس کی روش داشت و به وی قول داد که رسانه ملی از تیم ملی در راه جام جهانی حمایت خواهد کرد اما به نظر می رسد روی قول خود نمانده است.

Share