فرار از نظام وظیفه غیر ممکن است :

مرد ۵۰ ساله به سربازی فراخوانده شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اساس برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی حسینعلی روشن موشایی که بین سال های ۶۳ تا ۶۵ خدمت سربازی اش را در دوران دفاع مقدس گذرانده باید ۷ صبح فردا نوزدهم آبان به نظام وظیفه سیاهکل مراجعه کرده و دوباره به خدمت سربازی اعزام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا بر اساس برگه آماده به خدمت مشمولان خدمت وظیفه عمومی حسینعلی روشن موشایی که بین سال های ۶۳ تا ۶۵ خدمت سربازی اش را در دوران دفاع مقدس گذرانده باید ۷ صبح فردا نوزدهم آبان به نظام وظیفه سیاهکل مراجعه کرده و دوباره به خدمت سربازی اعزام شود.

635156953494764321

نکته جالب ماجرای سربازی این شهروند سیاهکلی اینجاست که همه مشخصات درج شده در برگه اعزام به جز عکس با مشخصات وی مطابقت دارد .

این درحالی است که حسینعلی روشن موشایی چند هفته پیش کارت پایان خدمتش را تحویل یکی از مراکز پلیس +۱۰ داد تا کارت هوشمند بگیرد .

وی تا فردا فرصت دارد یا دوباره به سربازی برود و یا رفتنش به خدمت سربازی در دوران دفاع مقدس را اثبات کند.

وی همه مدارک مربوط به اعزام و تسویه حساب سربازی اش را دارد .

رییس نظام وظیفه عمومی گیلان گفت : بر اساس عفو معافیت رهبر معظم انقلاب متولدین سال های ۱۳۳۸ تا ۱۳۵۴ که به سربازی نرفته اند از خدمت ضرورت سربازی معافند.

سرهنگ محسن نژاد افزود : همچنین بر اساس دستورالعمل نظام وظیفه نیروی انتظامی کشور افرادی که ۵۰ سال یا بیشتر سن دارند نیز از خدمت سربازی معافند./جام جم

Share