در سومين روز از نوروز

دیدار نوروزی استاندار و مهندس جعفرزاده با فرزند شهید رسول زاده

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان و مهندس جعفرزاده در سومین روز از نوروز با فرزند شهیدی که قطع نخاع است دیدارکرد.لاله رسول زاده به رغم ضایعه نخاعی هم اکنون به عنوان پزشک در حال خدمت رسانی به مردم است .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در سومین روز از نوروز با فرزند شهیدی که قطع نخاع است دیدارکرد.

دکتر نجفی با حضور درمنزل شهید رسول زاده با دختر این شهید بزرگوار که به عارضه قطع نخاع دچار و مادر وی نیز دار فانی را وداع گفته است دیدار کرد وفرا رسیدن سال نو را تبریک گفت .

لاله رسول زاده به رغم ضایعه نخاعی هم اکنون به عنوان پزشک در حال خدمت رسانی به مردم است .

نماینده عالی دولت در گیلان در این دیدار نوروزی که غلامعلی جعفرزاده از نمایندگان رشت در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت با بیان اینکه آرامش کنونی کشور وشادی ونشاط مردم در نوروز مدیون خون با برکت شهدا وصبر وایستادگی خانواده های معظم آنان است گفت :همه ما مدیون شهدا، جانبازان، ایثارگران و خانواده آنها هستیم ؛ چرا که عظمت و استقلال ایران اسلامی در سایه ایثار و فداکاری شهدا و جانبازان گرانقدر است.

دکتر نجفی با دعوت از همه مردم برای تکریم هرچه بیشتر خانواده های معظم شهدا وایثارگران بویژه در زمان خوشی ها ودید وبازدیهای نوروزی گفت :دیدار با خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران موجب تقویت روحیه و نشاط برای خدمت به مردم است .

وی تاکید کرد :غفلت از خانواده های شهدا و ایثارگران غفلت از ارزشهای انسانی ،اسلامی وآرمانهای انقلاب اسلامی ایران است.

گفتنی است شهید رسول زاده سال ۱۳۶۰ در سرپل ذهاب به دیدار معبود شتافت.
najafi-jafar najafi-jafar1

Share