پيام نوروزي استاندار گيلان

امیدوارم در سایه تلاش مردم گیلان بتوانیم بر مشکلات فائق آییم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در پیام نوروزی حلول سال ۱۳۹۳، با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز گفت : امیدوارم در سایه ی تلاش و همت همه مردان و زنان گیلانی به ویژه جوانان عزیز در سال جدید بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات استان گام های مؤثر و اساسی برداریم .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در پیام نوروزی حلول سال ۱۳۹۳، با تبریک فرا رسیدن عید سعید نوروز گفت : امیدوارم در سایه ی تلاش و همت همه مردان و زنان گیلانی به ویژه جوانان عزیز در سال جدید بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات استان najafiگام های مؤثر و اساسی برداریم .

متن کامل پیام دکتر نجفی به شرح ذیل است:

به نام خداوند جان و خرد

از «محول الحول و الاحوال» می خواهیم که بهترین حال ها را نصیب مان کند و از «مقلب القلوب و الابصار» مدد می جوئیم تا با همت بلند مردم عزیز گیلان امید و انگیزه ی کوشش نو در حال و کار را برای سرزمین سبزمان به ارمغان آوریم .

امید وارم در سایه ی تلاش و همت همه مردان و زنان گیلانی به ویژه جوانان عزیز در سال جدید بتوانیم برای حل مشکلات و معضلات استان ، کاهش نرخ بیکاری ، افزایش تولید کشاورزی و صنعت ، رونق کسب و کار ، گردشگری ، ارتقای سطح معیشت مردم ، آرامش و امنیت اجتماعی ، کاهش آلودگی محیط زیست که همه ی آنها در اقتصاد مقاومتی خلاصه می شود ، گام های مؤثر و اساسی برداریم .

در ایّامی که اختصاص به بانوی بزرگوار اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) دارد با یاد بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی ، پیروی از رهنمود های مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید و گرامیداشت همه ی شهیدان و ایثار گران عزیز ، فرا رسیدن سال نو و بهار دل انگیز را که نشان از زنده شدن و تجدید حیات و رویش جوانه های امید و شادی است بر همه شادباش می گویم و برای همه از ایزد منّان ، آرزوی سربلندی و موفقیت دارم .

Share