گزارش تصویری دیدار نوروزی استاندار گیلان با کودکان تحت پوشش بهزیستی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار با کودکان تحت پوشش خیرین و بهزیستی گفت: بزرگ‌ترین عیدی من شادی مردم گیلان، بوی‍ژه کودکان و نوجوانان وتوفیق در خدمت آنان بودن است. دکتر نجفی صبح امروز در مرکز شبانه روزی نگه دار ی دختران آدینا حضور یافت و در فضای گرم و بسیار […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در دیدار با کودکان تحت پوشش خیرین و بهزیستی گفت: بزرگ‌ترین عیدی من شادی مردم گیلان، بوی‍ژه کودکان و نوجوانان وتوفیق در خدمت آنان بودن است.
دکتر نجفی صبح امروز در مرکز شبانه روزی نگه دار ی دختران آدینا حضور یافت و در فضای گرم و بسیار صمیمی عید نوروز را به این کودکان تبریک گفت.

وی همچنین در این دیدارعیدانه دقایقی، با کودکان به گفتگو پرداخت وهدایایی به آنان اهدا کرد.

استاندار گیلان در حاشیه این بازدید بر ضرورت حمایت از ایتام، محرومین و خانواده‌های نیازمند تاکید کرد وگفت: در این روز‌ها بازار عیدی دادن وعیدی گرفتن بسیار گرم است اما بزرگ‌ترین عیدی من شا دی مردم گیلان، بوی‍ژه کودکان و نوجوانان وتوفیق در خدمت آنان بودن است.
دکتر نجفی با قدردانی از خیرین و خدمات ارزشمند مراکز نگهداری از کودکان افزود: بدون شک این اقدامات خداپسندانه وماندگار علاوه بر ایجاد روحیه تعاون و همدلی در جامعه، بسیاری از مشکلات را از سر راه کودکان ونوجوانان برمیدارد وفرهنگ کمک به هم نوع را گسترش می‌دهد.
در مرکز شبانه روزی نگه داری دختران آدینا که سال ۸۸ توسط خیرین و زیر نظر بهزیستی راه اندازی شده است؛ از ۲۰دختر ۴تا ۲۰ ساله نگهداری می‌شود.

11 22 33 1 2 3

 

Share