سقوط مرگبار اتوبوس ولو به دره/۳۴ تن کشته و زخمی شدند

در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس ولو که از گرگان به تهران حرکت کرده بود به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در ساعت۴:۵۰ دقیقه صبح امروز در پیچ زیارباغ در محور هراز محدوده پلور یک دستگاه اتوبوس ولو پس از برخورد با گاردریل سمت راست از مسیر خود واژگون شده و در ادامه به دره سقوط کرده است.

اتوبوسبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سرهنگ همایون اسفندی  در تشریح خبر فوق گفت: در ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه شب گذشته یک دستگاه اتوبوس ولو که از گرگان به تهران حرکت کرده بود در ساعت۴:۵۰ دقیقه صبح امروز در پیچ زیارباغ در محور هراز محدوده پلور یک دستگاه اتوبوس ولو پس از برخورد با گاردریل سمت راست از مسیر خود واژگون شده و در ادامه به دره سقوط کرده است.

این مقام مسئول پلیس راهور در ادامه عنوان کرد: متاسفانه در پی وقوع این حادثه ناگوار ۱۵ تن از مسافران کشته و ۱۹ تن زخمی شدند.

رئیس پلیس اداره تصادفات راه کشور در خاتمه اظهار داشت: علت حادثه از سوی کارشناسان پلیس در حال بررسی و تیمی از کارشناسان مجرب جهت بررسی علت حادثه به محل وقوع این حادثه اعزام شده‌اند.

همچنین سخنگوی سازمان امداد و نجات در اینباره  گفت: ساعت ۴:۴۵ دقیقه صبح امروز سقوط یک دستگاه اتوبوس ولو از پلیس راه کشور به نیروهای امدادونجات اطلاع داده شد.

وی در ادامه تصریح کرد: به سرعت نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند و عملیات امدادرسانی و رهاسازی را آغاز کردند.

وی در ادامه بیان داشت: متاسفانه سانحه تصادف رانندگی ۱۹ مصدوم و ۱۵ کشته برجای گذاشت.

**مصدومان به بیمارستان‌های آمل و دماوند منتقل شدند

آرزو دهقانی عنوان کرد: مرکز اورژانس پس از اطلاع از حادثه سقوط اتوبوس مسافربری در جاده هراز بلافاصله ۱۴ دستگاه آمبولانس، یک اتوبوس آمبولانس، یک فروند بالگرد امدادی به همراه ۳۲ تکنیسین اورژانس به محل حادثه اعزام شد.

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور خاطر نشان کرد: در این حادثه تا به حال ۲۴ مصدوم توسط تکنیسین‌های اورژانس مداوا و به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل و بیمارستان‌ دماوند منتقل شدند.

Share