آیت الله جنتی در جمع ناظران شورای نگهبان گیلان :

موسوی ریگی در کفش داشت و به آمریکا خط می‌داد/مرگ بر آمریکا شامل فتنه گران هم میشود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا دبیر شورای نگهبان با بیان اینکه موسوی ریگی در کفش داشت و به آمریکا خط می‌داد، گفت: اوباما نام موسوی را چندین بار مطرح و اعلام کرد که از او حمایت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا  آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز در جمع ناظران شورای نگهبان این شهر با بیان اینکه گاهی شیطان به صورت انسان در می‌آید، اظهار کرد: شیطان همیشه دشمن انسان‌های با ایمان است.

janati 1وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ است، افزود: در زمان ما نیز شیطان وجود دارد و خداوند در رستاخیز درباره شیطان به انسان می‌فرماید ای مردم این ابلیس دشمن شماست چرا حرف مرا نشنیده‌اید.

عضو ‌فقهای شورای نگهبان گفت: خدا فرمود ای آدم حواست جمع باشد اما انسان توجه نکرد و فریب شیطان را خورد و با استفاده از میوه ممنوعه، از بهشت رانده شد.

جنتی به حوادث انتخابات ۸۸ اشاره کرد و ادامه داد: کسی که در انقلاب سابقه دارد به حرف امام (ره) توجه نکرد و به آمریکا خط نشان داد.

وی یادآور شد: مدعیان تقلب انتخابات ۸۸ هیچ مدرکی در این زمینه ارائه ندادند و با وجود اینکه گفته شده بود به شکایت اعتراض‌ها رسیدگی می‌شود؛ اما آنها مدارکی ارائه نکردند.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه برای بیان اعتراض راه قانونی وجود دارد، یادآور شد: در سال ۸۸ انتخاباتی برگزار شد که بی‌سابقه بود و اگر مدعیان تقلب شکایت می‌کردند رسیدگی می‌شد، اما از راه قانونی وارد نشدند و فقط گفتند تقلب شده است و اینکه چه کسی تخلف و یا تقلب کرده بود را مشخص نکردند.

وی با اشاره به حمایت اوباما از موسوی خاطرنشان کرد: اوباما نام موسوی را چندین بار در سخنرانی‌هایش مطرح و اعلام کرد که از او حمایت می‌کند بنابراین حتماً موسوی ریگی در کفش داشت و باید از چنین رفتاری خجالت بکشد.

جنتی فتنه ۸۸ را موجب زیر سئوال بردن نظام دانست و متذکر شد: در این فتنه ناحق تمامی گروه‌های معاند نظام از جمله کمونیست و بهایی و … بودند و شعار جمهوری ایرانی به جای جمهوری اسلامی سر دادند.

وی شورای نگهبان را تشکیلات برای خدمت به نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: باید در شرایطی که از هر طرف به ما حمله می‌کنند، یکدلی در کشور حاکم شود.

آیت‌الله احمد جنتی عصر امروز در جمع ناظران شورای نگهبان گیلان اظهار کرد: مردم ایران بیش از ۳۰ سال شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهند و این شعار شامل افرادی که وصل به آمریکا هستند، می‌شود.

وی با بیان اینکه افرادی که آمریکا از آنها حمایت می‌کند باید خجالت بکشند، افزود: فتنه‌گران برای نخستین بار در طول انقلاب اسلامی آرای مردم را زیر سئوال بردند و به جای اینکه اجازه دهند مردم جشن بگیرند، گفتند که آرا باید باطل شود.

جنتی ناظران شورای نگهبان را از بدنه مردم دانست و تصریح کرد: تمام کاندیداها در کنار صندوق آرا نمایندگانی داشتند و آنها نیز بر روند برگزاری انتخابات نظارت کردند.

دبیر شورای نگهبان با تاکید براینکه هیچ انسان عاقلی تقلب در انتخابات را قبول نمی‌کند، خاطرنشان کرد: سران فتنه مردم را به خیابان‌ها کشیدند و با افراد ضد نظام مانند بهائیان، کمونیست‌ها، سوسیالیست‌ها و … که اسلام را قبول نداشتند همراه شدند.

وی به روزه‌خواری علنی فتنه‌گران در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: شعار نه غزه، نه لبنان نشانه دوستی با تلاویو است و آمریکا و رژیم صهیونیستی از فتنه‌گران حمایت کردند.

جنتی با قدردانی از صدا و سیما در مستندسازی رفتار فتنه‌گران، بیان کرد: فتنه‌گران در روز عاشورا در خیابان‌ها ‌رقصیدند.

دبیر شورای نگهبان با اشاره به زمزمه آزادی زندانیان فتنه‌گر، اظهار کرد: جرم زندانیان فتنه‌گر از هزاران بار از سارقان مسلح و متجاوزان به عنف بیشتر است و این امر شبهه ندارد.

جنتی ناظران شورای نگهبان را مدافعان نظام و اسلام خواند و تصریح کرد: ناظران شورای نگهبان باید مسائل را بدانند و شبهه‌زدایی کنند.

وی به فشار آمریکا به واسطه تحریم‌ها علیه کشور اشاره کرد و افزود: آمریکا به فرهنگ، اقتصاد، سیاست و نظام جمهوری اسلامی ایران هجمه می‌کند و بعضی از افراد این موضوع واضح و روشن را نمی‌خواهند ببینند.

جنتی با تاکید براینکه نباید اجازه دهیم خون شهدا پایمال شود، بیان کرد: مردم اجازه نمی‌دهند اسلام آمریکایی وارد کشور شود.

دبیر شورای نگهبان در ادامه به ظاهر شدن شیطان به صورت انسان بین مردم اشاره کرد و یادآور شد: شیطان در جنگ با پیامبر (ص) مشرکان را تحریک و بسیج می‌کرد.

وی با بیان اینکه امام (ره) آمریکا را شیطان بزرگ نامید، تصریح کرد: سخن امام (ره) هنوز برای بعضی از افراد جا نیفتاده است.

جنتی با اشاره به درخواست شیطان برای مذاکره، گفت: بعضی از افراد بی‌بصیرت هستند و دوست و دشمن را اشتباه گرفتند.

دبیر شورای نگهبان شیطان‌شناسی و خداشناسی را بسیار حائز اهمیت خواند و اظهار کرد: کمبود شناخت انسان را به قعر جهنم می‌برد.

وی با اشاره به اینکه عده‌ای دشمن را نمی‌شناسند و در پست‌های بالا هستند، خاطرنشان کرد: انسان‌ها نیاز به قبله‌نما و قطب‌نما دارند و باید قطب‌نما را بشناسند.

ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی

Share