انتقاد شهردار از سرعت کند جابجایی مسافران در رشت

پیشنهاد سازنده ای که شهردار رشت به وزیر کشور ارائه داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , خلیلی از ارائه پیشنهاد ایجاد معاونت اقتصادی به وزیر کشورخبر داد.

khalili 3به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا و نقل از روابط عمومی شهرداری رشت , خلیلی از ارائه  پیشنهاد ایجاد معاونت اقتصادی به وزیر کشورخبر داد.

شهردار رشت گفت : دسترسی به حمل و نقل عمومی باید بیشتر در شهر رشت تقویت گردد تا به تبع آن تمایل مردم در بهره مندی از این سیستم نیز افزایش یابد.

محمد ابراهیم خلیلی افزود : مدت زمان جابه جایی شهروندان توسط اتوبوس باید به حداقل برسد و در این خصوص راهکارهای لازم نیز اندیشیده شود تا بتوان موجب تقویت انگیزه شهروندان در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی گردید و این بخش را فعال تر نمود.

وی با اشاره به این که اساس هر کاری تفکر است افزود : مدیران شهرداری نیز می بایست با خلاقیت و افکار نو در جهت ارتقای عملکردشان کوشا باشند و با تدابیر اصولی و راهکارهای مناسب ، آینده ای روشن را برای این شهر و مردمان آن به ارمغان آورند.

شهردار رشت بروز بودن را از جمله اصول مدیریت بر شمرد و گفت : نباید دچار روزمرگی شویم بلکه باید در کارهایمان پیشرفت داشته باشیم ، شهرداری یک نهاد خدماتی اجتماعی فرهنگی اقتصادی می باشد و باید در تمامی این موارد ، مجموعه عظیم شهرداری را تقویت نماییم ، در این راستا پیشنهاد ایجاد معاونت اقتصادی نیز به وزیر محترم کشور ارائه گردیده زیرا نیاز شهرداری به این حوزه نیز احساس می گردد.

شهردار رشت خاطر نشان کرد : تمام شهر متعلق به شهرداری است و ما باید با این سرمایه عظیم پیشرفت نماییم و با ایجاد یک پایگاه اقتصادی مناسب در شهرداری ، تحولی اساسی در رشت ایجاد کنیم.

Share