دیدار چهره به چهره استاندار گیلان با مردم در مساجد + عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدعلی نجفی استاندار گیلان به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی در مساجد گیلان حاضر و با مردم نشست‌های صمیمی برگزار کرد. نجفی تاکنون در مساجد چند شهر گیلان و به ویژه رشت حضور یافته و پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا، از نزدیک به بررسی مشکلات […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،محمدعلی نجفی استاندار گیلان به صورت سرزده و بدون اعلام قبلی در مساجد گیلان حاضر و با مردم نشست‌های صمیمی برگزار کرد.

نجفی تاکنون در مساجد چند شهر گیلان و به ویژه رشت حضور یافته و پس از شرکت در نماز جماعت مغرب و عشا، از نزدیک به بررسی مشکلات مردم گیلان پرداخت.

استاندار گیلان شب گذشته میهمان سرزده مسجد امیرالمؤمنین(ع) در رشت بود.

ostandar

نشست‌های استاندار در مساجد گیلان استمرار داشته باشد

دانشجوی کارشناسی ارشد عمران در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: برای عبادت به مسجد مراجعه کردم که پس از حضور متوجه نشست صمیمی استاندار گیلان با مردم شدم.

علی احمدزاده افزود: اصلیت زنجانی دارم و برایم جالب بود که عالی‌ترین مقام اجرایی استان با مردم در مساجد دیدار چهره به چهره دارد و امیدوارم این دیدارها استمرار داشته باشد.

وی با اشاره به خواسته‌های مردم از مسئولان، گفت: مردم پشتیبان اصلی نظام هستند و مسئولان باید قدردان مردم باشند وبی‌شک رضایت خدا از مسئولان در رضایت مردم از مسئولان است.

اشتغالزایی مهم‌ترین خواسته مردم گیلان است

یک کارمند بازنشسته نیز در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، اظهار کرد: اشتغالزایی و ریشه‌کنی بیکاری مهم‌ترین خواسته مردم ولایتمدار و سختکوش گیلان است.

وی افزود: دیدار سرزده استاندار گیلان در مساجد با مردم اقدام خوبی است و امید به آینده روشن‌تر را به مردم نوید می‌دهد.

این کارمند بازنشسته، همدلی و تخصص‌مداری را مهم‌ترین راهکار توسعه گیلان دانست و خاطرنشان کرد: گیلان سرزمین ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت است/تسیم

Share