بازدید استاندار گیلان از آسایشگاه معلولین غرب گیلان در صومعه سرا +عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با ماه مبارک رمضان، استاندار گیلان با حضور در آسایشگاه معلولین غرب گیلان درصومعه سرا در کنار مددجویان این آسایشگاه افطارکرد. همزمان با ماه مبارک رمضان، دکتر محمدعلی نجفی با حضور در آسایشگاه معلولین غرب گیلان درصومعه سرا در کنار مددجویان این آسایشگاه افطارکرد و از بخشهای مختلف […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،همزمان با ماه مبارک رمضان، استاندار گیلان با حضور در آسایشگاه معلولین غرب گیلان درصومعه سرا در کنار مددجویان این آسایشگاه افطارکرد.jpg1630

همزمان با ماه مبارک رمضان، دکتر محمدعلی نجفی با حضور در آسایشگاه معلولین غرب گیلان درصومعه سرا در کنار مددجویان این آسایشگاه افطارکرد و از بخشهای مختلف این آسایشگاه بازدید و از نزدیک درجریان طرح توسعه آن قرارگرفت.

استاندار گیلان در این بازدید با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی مناسبی است تا از نعمات الهی بهرمند شویم گفت:  خدمت به معلولان ومستمندان فرصت شکر گذاری است که که خداوند تبارک و تعالی نصیب انسان کرده است.

وی با اشاره به اینکه خدمت رسانی به افرادنیازمند توفیق الهی را می طلبد که سعادت دنیا و آخرت رابه دنبال دارد افزود: بهترین فرصت برای یاری رساندن و کمک به نیازمندان  ماه مبارک رمضان است.

دکتر نجفی همچنین به مشکلات آسایشگاه معلولین صومعه سرا اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه حل مشکلات  آسایشگاه معلولین صومعه سرا اقدامات لازم جهت تجهیز و ارتقاء کیفت لازم انجام خواهد شد.

jpg1631jpg1632

jpg1633

jpg1634

jpg1635

jpg1636

استانداری گیلان/

 

Share