کوچکی نژاد در نشست اعتدال گرایان گیلان مطرح کرد:

مدیر بومی ضعیف بهتر از مدیر غیر بومی است

به گزارش دیار میرزا مهندس کوچکی نژاد طی سخنانی در نشست اعتدال گرایان گیلان ضمن بزرگداشت مقام شهداء دولت ، برگزاری نشست هم اندیشی از سوی حزب اعتدال توسعه گیلان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار رفتار منطقی و اعتدالگرایانه همه احزاب سیاسی شد.

به گزارش دیار میرزا  مهندس کوچکی نژاد طی سخنانی در نشست اعتدال گرایان گیلان  ضمن بزرگداشت مقام شهداء دولت ، برگزاری نشست هم اندیشی  از سوی حزب اعتدال توسعه گیلان را مثبت ارزیابی کرد و خواستار رفتار منطقی و اعتدالگرایانه همه احزاب سیاسی شد.
وی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری  و پیروزی اعتدال گرایان در آن روند سیاسی را حرکت بر لبه تیز شمشیر توصیف کرد و گفت: در صورتی که جانب اعتدال رعایت نشود از سیستم خارج می شود.

وی افزود: چرخش قدرت سیاسی کشور حرکت خوبی بود که اتفاق افتاد و رهبری نیز گفته اند که از این اتفاق خوشحال هستند.

برای رای نیاوردن سلطانی فرخیلی تلاش جدی کرم

نماینده مردم رشت اظهار کرد: در بحث رای اعتماد به وزراء پیشنهادی انتقاداتی داشتیم که حتی خودم برای کار رای نیاوردن سه وزیر تلاش کردم.
kochaki nejad
کوچکی نژاد بیان داشت: به این وزیران گفتم با شما مخالفم و حتی برای عدم رای آوری آقای سلطانی فر خیلی تلاش کردم زیرا خاطرات بحران برف و دوره استانداری ایشان را هنوز فراموش نکرده ام.

وی افزود از نظر من برخی وزراء خیلی خوب بودند .مثل آقای زنگنه و از این حیث دولت جزء بهترین کابینه های پس از انقلاب است. البته به جز میلی منفرد و سلطانی فر که کاملا انتخاب نارستی بود.

عضو مجمع نمایندگان گیلان افزود: حضور دکتر نوبخت می تواند بسیار برای استان مفید باشد اما ایشان نمی تواند همه کارهای استان را انجام دهد و از اینرو مدیر ارشد استان در دفاع از مباحث مختلف استان از جمله بودجه و پیگیری تلاش های نمایندگان در مجلس و… در راستای توسعه استان بسیار تعیین کننده است.

مدیران بومی ضعیف باز هم بهتر از مدیر غیر بومی است

وی خاطر نشان ساخت: به بومی نگری بسیار اهمیت می دهم و مدیران بومی را حتی به شرط ضعیف بودن بهتر از مدیران غیر بومی می دانم زیرا مدیران بومی دلسوز اند.

عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: استان گیلان ۴۵۰ میلیارد تومان بوجه دارد که بخش عمده ای از آن را هزینه های جاری تشکیل می دهد و این نیازمند آن است که مدیر ارشد  استان و نمایندگان تعامل خوبی داشته باشند تا طرح های استانی را کد داردکنند.

توسعه احزاب کشور را بیمه می کند

کوچکی نژاد در بخش دیگری از سخنانش گفت:من از طرفدران حزب هستم و از اوایل انقلاب در حزب جمهوری فعالیت داشتم و اعتقاد دارم توسعه احزاب کشور را بیمه می کند.

وی افزود: عدم توسعه احزاب نتیجه عدم پیشرفت ما در بسیاری از زمینه هاست.

نمانده مردم رشت بیان داشت در فضای غیر حزبی فرصت طلبان و قدرت مداران رشد می کنند و این خطری برای جامعه است.

شایان ذکر است چندی پیش غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در  نشست اعتدال گرایان گیلان حضور پیدا کرد و  به بحث و تبادل نظر در خصوص چگونگی ارائه راهکارهای عملی برای پیشرفت و توسعه گیلان با همکاری چهره های سیاسی، مسوولان اجرایی و نمایندگان گیلان پرداخته شد.axe3509

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی به توسعه گیلان در شرایط جدید اظهار داشت: کمک کنیم ایراد کمتری بگیریم، الان عده ای روزه سکوت گرفتند که من از این سکوت خیلی می ترسم چرا که برخی از آنها از سلاح بی تقوایی استفاده می کنند و کمتر نوبخت سرمایه این استان است، در همه جا رسم است که پلی شوند برای ترقی نخبگان و رجال استان ، ما در اینجا دقیقا برعکس عمل می کنیم سعی می کنیم آنها را به زیر بکشیم، متاسفانه رقابت سیاسی را بلد نیستیم و اکنون باید همه پشت سر دکتر نوبخت  قرار گیرند تا زمینه های بهتر توسعه گیلان را فراهم آورند  و شما اعتدالگرایان  و اعضای ستادهای انتخاباتی دکتر روحانی در استان خیلی نقش دارید.

وی با ذکر مثالی گفت: وقتی در آلمان حزبی را به دلیل فرار مالیاتی، یک سال از هر گونه فعالیت سیاسی محروم می کنند، حزب رقیب به جای استفاده از این موقعیت، خود را یک سال در سکون نگه می دارد تا در شرایطی برابر با رقیب مبارزه کند، واقعا این باید برای همه سیاسیون ما درس باشد.

جعفرزاده در ادامه تاکید کرد: برای توسعه استان باید مجمع نمایندگان زیر چتر دکتر نوبخت جمع شود، زیرا مسئولیت و سمت کمی هم ندارد و  در این میان هم اگر که به قول معروف خمره در دست ایشان است ولی باید فکر آبروی ایشان را هم بکنیم و تلاش داشته باشیم  تا مطالبات از مسیر قانونی و همراهی ها انجام شود تا فرصت جبران عقب ماندگی های گیلان از بستر مطالبات ملی فراهم آید.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در پایان ضمن ارائه پیشنهاداتی به دست اندرکاران حزب اعتدال و توسعه در گیلان گفت: اصرار دارم نشستهای شما با نمایندگان استمرار یابد تا متوجه دانایی سطح مطالبات مردم شوند، مطالباتی در حد ملی از آنها بخواهید چرا که تا کشور درست نشود استان و شهر ما هم درست نمی شود.

Share