کوچکی نژاد : برخی وزرای پیشنهادی رأی اعتماد نمی‌گیرند

به گزارش دیارمیرزا : جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دولت روحانی اظهار کرد: کابینه روحانی دارای ایرادهایی است که نمایندگان به دنبال بررسی آن هستند اما در مجموع کلیات این کابینه مثبت است. وی با بیان اینکه معرفی حدود چهار وزیر پیشنهادی روحانی دارای ابهاماتی است، تصریح کرد: وزرای آموزش و […]

به گزارش دیارمیرزا : جبار کوچکی‌نژاد با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی کابینه دولت روحانی اظهار کرد: کابینه روحانی دارای ایرادهایی است که نمایندگان به دنبال بررسی آن هستند اما در مجموع کلیات این کابینه مثبت است.

خبرگزاری فارس: برخی وزرای پیشنهادی رأی اعتماد نمی‌گیرند

وی با بیان اینکه معرفی حدود چهار وزیر پیشنهادی روحانی دارای ابهاماتی است، تصریح کرد: وزرای آموزش و پرورش، علوم، ورزش و جوانان و تعاون، کار و رفاه اجتماعی ابهاماتی دارند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه روند بررسی وزرای پیشنهادی در کمیسیون‌های مختلف مجلس در حال پیگیری است، متذکر شد: برخی از این افراد در جریان فتنه ۸۸ نقش داشتند.

کوچکی‌نژاد، با تصریح بر اینکه برخی‌ها در حادثه ۱۸ تیر ماه نقش مهمی داشتند، اذعان کرد: این افراد از بیگانگان کمک گرفتند و امروز همان افراد دوباره می‌خواهند در رأس وزارتخانه قرار گیرند که این امر مشکلاتی ایجاد می‌کند.

وی، استفاده از افراد سن بالا را برای مشاوره در انجام امور تأثیرگذار دانست و متذکر شد: دولت‌های نهم و دهم جوان بودند اما آسیب‌پذیری آنها زیاد بود به طوری که مرتب وزرا عوض می‌شدند.

کوچکی‌نژاد در پایان اذعان کرد: روحانی باید اشتباه این دولت‌ها را با انتخاب بهتر جبران کرده و صلاحیت در مدیریت را لحاظ کند.

 

Share