حکیمی در پاسخ به تکذیبیه دفتر آیت الله هاشمی

بسم الله الرحمن ارحیم ان‌َّ الذینَ قالُوا ربَّنا اللّه ثُمَّ استَقاموُا فَلا خَوْفّ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنُون سلام علیکم خداوند را شاکرم که توفیق شناخت و استقامت و پایمردی بر محور حق وعدل و ولایت را در وانفسای جهل و تذبذب بر محور نفس و ظلم و دیکتاتوری را نصیب فرمود. بخشی از مطالب روشنگرانه‌ای […]

hakimi

بسم الله الرحمن ارحیم
ان‌َّ الذینَ قالُوا ربَّنا اللّه ثُمَّ استَقاموُا فَلا خَوْفّ عَلَیهِم وَلا هُم یَحزَنُون
سلام علیکم
خداوند را شاکرم که توفیق شناخت و استقامت و پایمردی بر محور حق وعدل و ولایت را در وانفسای جهل و تذبذب بر محور نفس و ظلم و دیکتاتوری را نصیب فرمود. بخشی از مطالب روشنگرانه‌ای که اینجانب با افتخار در روز دوشنبه، مورخ ۲۱/۵/۹۲، در مجلس شورای اسلامی به منظور تنویر افکار عمومی و نمایندگان محترم مجلس ارائه نمودم، توسط آقای محمد هاشمی رئیس دفتر و برادر آقای هاشمی رفسنجانی مورد تکذیب قرار گرفت که لازم دانستم نکاتی را در این خصوص جهت تبیین بیشتر موضوع بیان نمایم:
۱- امضاء کننده مذکور، اولاً مشخص نمایند که به عنوان عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی این نامه را امضاء نموده‌اند یا رئیس دفتر مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ چرا که متأسفانه از بدو تشکیل حزب کارگزاران سازندگی تا کنون، سالهاست تفکیک بین فعالیت‌های گروهی، انتخاباتی یا فعالیت‌های موظف مسئولین دولتی و اکنون مجمع تشخیص مصلحت نظام برای ناظرین آگاه مشکل شده است و استفاده از بودجه و امکانات بیت المال مسلمین به عنوان سپری در جهت دفاع از منافع شخصی افراد مورد سوء استفاده قرار می گیرد. آیا بیانات آقای آیت ا… هاشمی که مورد انتقاد و اعتراض اینجانب واقع شده بود در جلسه رسمی مجمع تشخیص مصلحت نظام صورت پذیرفته بود که آقای محمد هاشمی مسئول دفتر پاسخ می دهند؟ و آیا هر گونه اظهار نظر ایشان در هر محلی توسط امکانات بیت المال باید پشتیبانی شود؟
۲- اگر جناب آیت ا… هاشمی رفسنجانی اصرار بر تکذیب اظهارات مذکور خود را دارند، ضمن اینکه شاهدین موضوع و حاضرین جلسه هنوز در قید حیات هستند، در صورت نیاز، توضیحات تکمیلی در این خصوص را در صحن علنی مجلس ارائه خواهم نمود. چگونه است که هر اظهار مخالفی علیه آقایان دروغ و افترا می‌باشد و نهاد پخش کننده آن مقدس‌ترین نهادها محسوب می‌شود لکن اصل بیانات ایشان که سرشار از دروغ و افترا علیه پاکترین مسئولین نظام و مهمترین ارکان نظام اسلامی یعنی اعضای محترم شورای نگهبان قانون اساسی و بالاتر از آن خطاب به امام امت، مولی و مقتدایمان، خار چشم دشمنان و ولی امر مسلمین جهان ایراد شده است، هیچگونه توضیحی برای آن وجود ندارد. لذا اینجانب به خداوند قادر متعال پناه برده و از آقای هاشمی نیز مشتاقانه دعوت می‌نمایم برای پاسخگویی به اتهامات وارده به شورای محترم نگهبان و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی حضور پیدا نموده و در پیشگاه خداوند متعال و در مقابل نمایندگان ملت، از سخنان خود عذرخواهی نمایند و یا به قرآن کریم قسم یاد نماید که اظهارات اینجانب کذب محض بوده است!
۳- از سوی دیگر برخی فرزندان ایشان نیز اظهاراتی را علیه اینجانب بیان نموده اند که از پاسخ به آن‌ها صرف نظر می‌نمایم چرا که تکلیف ایشان برای ملت روشن است و بهتر است بیشتر از این از رأفت نظام اسلامی سوء استفاده ننموده، پاسخگوی اتهامات خود باشند و به بهانه این اظهارات، توهم بازگشت به صحنه سیاسی را از خود دور نمایند.
 عطاء الله حکیمی  نماینده رودبار در مجلس شورای اسلامی
Share