حکیمی:نعمت‌زاده با کهولت سن و ناراحتی قلبی توانایی اداره وزارت صنعت را ندارد

به گزارش دیارمیرزا عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار که در مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس سخن می‌گفت، اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده مدیرعامل پتروشیمی یاران بودند که در این دوران تخلفاتی در پتروشیمی رخ داده که ایشان باید پاسخگوی آن باشند. وی افزود: در […]

hakimi

به گزارش دیارمیرزا عطاءالله حکیمی نماینده مردم رودبار که در مخالفت با گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت صنعت، معدن و تجارت در صحن علنی عصر امروز (چهارشنبه) مجلس سخن می‌گفت، اظهار داشت: آقای نعمت‌زاده مدیرعامل پتروشیمی یاران بودند که در این دوران تخلفاتی در پتروشیمی رخ داده که ایشان باید پاسخگوی آن باشند.

وی افزود: در دوران مدیریت نعمت‌زاده در پتروشیمی ۴ مورد وام‌های غیرقابل توجیه که خارج از عرف سازمانی بوده، پرداخت شده که باید آقای نعمت‌زاده درباره آن پاسخگو باشد.

حکیمی با اشاره به وام‌هایی که او آنها را میلیاردی می‌خواند، افزود: در دولت آقای احمدی‌نژاد به تخلفات آقای نعمت‌زاده در پتروشیمی رسیدگی شد و حتی برای ۴ نفر در دادگاه حکم صادر شد اما نمی‌دانیم چرا اجرا نمی‌شود.

حکیمی با بیان اینکه وزارت صنعت، معدن و تجارت نیازمند تحرک، تلاش است، به کهولت سن نعمت‌زاده اشاره کرد و گفت: ایشان علاوه بر کهولت سن ناراحتی‌های قلبی و دیگر ناراحتی‌ها دارند که باید پاسخ بدهند چگونه می‌توانند وزارتخانه کشور را با این شرایط اداره کنند.

نماینده مردم رودبار با اشاره به تاسیس منطقه ویژه عسلویه گفت‌: در زمان تشکیل منطقه ویژه عسلویه فرد ایکس اقدام به دریافت زمین از منابع طبیعی می‌کند که البته این موضوع هم در دولت احمدی‌نژاد بررسی و فرد متخلف محکوم می‌شود اما سوال این است که چرا باید چنین تخلفی صورت گیرد؟

حکیمی در ادامه گفت: نعمت‌زاده با یک شرکت خارجی در حالی قرارداد می‌بندد که این قرارداد در دولت آقای احمدی‌نژاد وقتی انجام می شود با ۳۳۰میلیون یورو که معادل فعلی آن یک میلیارد دلار است صرفه‌جویی می‌شود لذا آقای نعمت‌زاده باید بابت حیف و میل بیت‌المال نیز پاسخگو باشد.

Share