حکیمی:سد شهربیجار ۷۲ درصد از آب‌ آشامیدنی مردم گیلان را تامین می‌کند

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: سد ملی شهربیجار که ۷۲ درصد از آب‌ آشامیدنی شهرهای استان گیلان به جز شهرستان رودبار را تامین می‌کند، از خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. مهندس عطاالله حکیمی،در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرستان رودبار گفت: پروژه راه‌آهن رستم‌آباد و ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه […]

به گزارش دیارمیرزا نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی گفت: سد ملی شهربیجار که ۷۲ درصد از آب‌ آشامیدنی شهرهای استان گیلان به جز شهرستان رودبار را تامین می‌کند، از خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

مهندس عطاالله حکیمی،در خصوص پروژه‌های عمرانی شهرستان رودبار گفت: پروژه راه‌آهن رستم‌آباد و ۱۱ کیلومتر باقی‌مانده آزادراه قزوین – رشت از پروژه‌های مهم عمرانی شهرستان رودبار است.

وی با بیان اینکه پیگیر این دو پروژه مهم در شهرستان هستیم، گفت: آزاده‌راه قزوین – رشت به صورت ناتمام باقی‌مانده و شهرهای منجیل و رودبار را دچار مشکلات حمل و نقل کرده است و در تلاشیم که هرچه سریعتر این مشکلات برطرف شود.13901207000140_PhotoA

وی افزود: شهرک صنعتی مارلیک در روستای توتکابن رستم‌آباد که ۸ هکتار وسعت دارد، سـد دیـورش که آب آشامیدنی بخـش‌های زیادی از شهرستان رودبار و رستم‌آباد را تأمین می‌کند و راه‌اندازی بخشی از بیمارستان رودبار از دیگر پروژه‌های عمرانی شهرستان رودبار است.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهرستان رودبار در حال حاضر دارای ۴ بخش است، گفت: طی اولین سفر دکتر احمدی‌نژاد به شهرستان رودبار قرار بود شهر لوشان به بخش تبدیل شود که این امر به زودی تحقق می‌شود و شهرستان رودبار دارای ۵ بخش می‌شود.

مهندس حکیمی خاطرنشان کرد: سد ملی شهربیجار که ۷۲ درصد از آب‌ آشامیدنی شهرهای استان گیلان به جز شهرستان رودبار را تامین می‌کند از خرداد ماه سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و آبگیری می‌شود و در حال حاضر مراحل انتهایی ساخت خود را طی می‌کند.

Share