بازدید معاون پارلمانی وزیر راه از پروژهای آزاد راه شفت – زنجان

به گزارش دیارمیرزا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه شهرسازی به همراه فرماندار و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و همچنین قائم مقام وزیر راه و رئیس راه شهر سازی استان گیلان ازمسیر های  پروژه آزاد راه فومن – شفت به زنجان بازدید کردند در این بازدید مشکلات و موانع مسیر عبوری […]

به گزارش دیارمیرزا محفوظی معاون پارلمانی وزیر راه شهرسازی به همراه فرماندار و نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی و همچنین قائم مقام وزیر راه و رئیس راه شهر سازی استان گیلان ازمسیر های  پروژه آزاد راه فومن – شفت به زنجان بازدید کردند

در این بازدید مشکلات و موانع مسیر عبوری آزاد راه شفت به زنجان مورد برسی قرار گرفتز

فرماندار شهرستان شفت در این بازدید اظهار داشت مسیر های صعب العبور و پوشش جنگلی مسیر آزاد راه شفت به زنجان با توجه به مسیر ۳۴ کلیومتری مسیر به لحاظ توجه به مسایل زیست محیطی بسیار مهم خواهد بود.

جواد شفیعی ثابت یادآور شد مردم شهرستان شفت سالها منتظراحداث این آزاد راه هستند و امیدواریم با توجه به اینکه پیمانکار این پروژه مشخص شده است به زودی شاهد تحقق این امرباشیم .

وی تصریح کرد : احداث این پروژه میتواند به لحاظ رشد و توسعه شهرستان شفت و همچنین اشتغالزایی جوانان تاثیر بسزایی در این امر داشته باشد.

همچنین نماینده مردم شهرستان شفت و فومن در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : کلیه مراحل اجرای مسیر آزاد راه فومن شفت به زنجان به لحاظ موانع طبیعی و همچنین خصوصیات زمین شناسی  مورد بررسی دقیق قرار گرفته است .

ناصر عاشوری خاطر نشان کرد امیدواریم این پروژه مورد توجه جدی مسئولان قرار گیرد تا بتوانیم در اینده نزدیک شاهد شکوفای بیشتر منطقه در بستر احداث این پروژه باشیم .

همچنین معاون پارلمانی وزیر راه شهرسازی به همراه فرماندار و نماینده مردم فومن و شفت از مراحل تکمیل پروژه های تقاطع غیرهم سطح  ورودی شهرستان شفت بازدید کردندکه مقرر گردید ظرف نهایتا در دو ماه به بهره برداری برسد .

Share