معاون استاندار گیلان خبر داد ثبت‌نام ۱۳۹۰ کاندیدای شورای شهر و روستا در گیلان

به گزاش  دیار میرزا محمد اکبرزاده امروز گفت: با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: تعداد ۷۴۰ نفر امروز برای عضویت در شوراهای شهر و روستای استان ثبت‌نام کردند. وی تعداد ثبت‌نام شدگان کاندیداهای شورای شهر و روستای گیلان در روز گذشته را ۵۶۴ نفر اعلام کرد و افزود: […]

به گزاش  دیار میرزا محمد اکبرزاده امروز گفت: با اشاره به ثبت‌نام کاندیداهای شورای شهر و روستا در گیلان، اظهار کرد: تعداد ۷۴۰ نفر امروز برای عضویت در شوراهای شهر و روستای استان ثبت‌نام کردند.

وی تعداد ثبت‌نام شدگان کاندیداهای شورای شهر و روستای گیلان در روز گذشته را ۵۶۴ نفر اعلام کرد و افزود: تعداد ۸۶ نفر در روز نخست نام‌نویسی شورای شهر و روستا در استان ثبت‌نام کردند.

اکبرزاده با بیان اینکه گیلان برای برگزاری انتخابات پرشور و خلق حماسه سیاسی آمادگی کامل دارد، تصریح کرد: تمهیدات لازم برای حضور پر شور و حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان در نظر گرفته شده است.نام نویسی  1390 نفر از کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستای گیلان

معاون سیاسی‌امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان، یادآور شد: نام‌نویسی کاندیداهای عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا تا روز نخست اردیبهشت ماه سال جاری ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۵۲ شهر و دو هزار و ۸۸ روستای گیلان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: تعداد ۱۱ هزار و ۱۳۷ عضو منتخب اصلی و علی‌البدل شورای شهر و روستای گیلان در ۲۴ خرداد سال جاری توسط مردم انتخاب می‌شوند.

اکبرزاده، خواستار مراجعه سریع‌تر داوطلبان شوراهای شهر و روستا به بخشداری‌ و فرمانداری‌ها برای نام‌نویسی شد و اذعان کرد: امسال حماسه سیاسی جلوتر از حماسه اقتصادی توسط مردم ولایت‌مدار ایران انجام می‌شود.

وی نقش رسانه‌ها در برگزاری پر شکوه انتخابات را اثرگذار خواند و تصریح کرد: تبیین، تشویق و هدایت مردم به منظور خلق حماسه بزرگ از مهم‌ترین رسالت اصحاب رسانه در انتخابات است.

Share