جماعتی به مناسبت روز کارگرر؛

نقش ارزنده کارگران در رسیدن ایران به سوی قله‌های شکوه

کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول جماعتی نماینده‌ اسبق مجلس شورای اسلامی و کارشناس ارشد برنامه ریزی شهر و منطقه‌ای در یادداشت به مناسبت روز کارگر نوشت:

‍ بی‌تردید رمز پیشرفت و توسعه پایدار یک کشور در تجلی استعدادها و سرمایه‌های انسانی ساعی و کارآمد، قوت و قدرت جسم، شور و نشاط و امید، اندیشه خلاق و نبوغ سرشار است و کارگر به عنوان نیروی محرکه چرخه اقتصاد در کشور نقش برجسته و ویژه‌ای در این عرصه دارد.

در حالی که ایران عزیز به سرعت به سوی قله‌های شکوه، عزت و عظمت گام برداشته است، کارگران در سنگر کار و تولید، با صبر و ایثار و استقامت و اعتقادی راسخ و سرشار از عشق به ولایت در این توفیق و شکوه تاریخی نقشی ارزنده ایفا می‌کنند.

اینجانب این روز به یادگارماندنی نکوداشت یازدهم اردیبهشت، روز جهانی کار و کارگر را به پاس خدمات صادقانه و بی‌دریغ کارگران شریف و فهیم کشور، بویژه به همکاران فولادی‌ام چه در بخش تولید و چه در بخش خدمات واحد‌های تابعه وکارکنان و کارگران زحمتکش گیلان تبریک عرض نموده و زحمات بی‌بدریغ‌تان را ارج نهاده و توفیق این تلاشگران عرصه کار و سلامت را از خداوند منان مسئلت دارد.

Share