با انتشار بیانیه ای؛

رسول جماعتی کاندیدای شورای شهر رشت شد | روز سه شنبه ثبت نام می کنم

رسول جماعتی یادآور شد: برای شرکت در انتخابات ششمین دوره‌ی شورای شهر رشت در روز سه شنبه جهت حضور در فرمانداری اقدام خواهم کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رسول جماعتی با انتشار متنی از نامزدی خود برای حضور در انتخابت شورای شهر رشت خبر داد.

جماعتی نوشته است:

بسم الله الرحمن الرحیم
اول بنام آفریدگار هستی بخش توانا که مقوله آفرینش آدمی را بدلیل اهمیت اول کاینات، خودش را مورد ستایش قرار داد فتبارک الله احسن الخالقین مصداق بارز مهم بودن خلقت بشر تحت عنوان آدمی که البته مشروط بر اینکه در راه تکامل خود از آدمی به انسان شدن متکامل گردد. که این امر از منویات ذات باری تعالی است که مالآ بقول استاد سخن حضرت سعدی بزرگ که فرمود:
رسد آدمی بجایی که بجزء خدا نبیند
بنگر که تا چه حد است مکان آدمیت… رهنمون شود.
که در منتهای مراتب افتخار لشکر خدا بودن و نه مخلص شیطان شدن را بعنوان موُهبتی الهی برای انسان به ارمغان آورد بنابراین دعا می‌کنیم که خداوند متعال با اعطای این هویت به بندگانش بعنوان یک هویت کلان اسلامی که برای یک جامعه اسلامی رسیدن به آن یک ضرورت اجتناب ناپذیر است همه با هم آهنگ یک هویت جامع اسلامی را سر دهیم.
با این مقدمه خواستم به عرض برسانم هنگامی که مبنای حرکت ما در هر اُموری اتکال به خداوند بزرگ با محوریت سیره انبیا و در صدرآن‌ها پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) و ائمه هدا (س) باشد به یقین عمل اجتماعی ما صادقانه است و قابلیت انسان نیز در لحظات حساس و سرنوشت ساز اجتماعی پیش رویش نمایان می‌شود که اینک به اُمید حق تعالی و درایت و بینش و بصارت شما مردم فهیم و فرهیخته، رشت این امر مهم به زیبایی تامه چون گذشته متجلی خواهد شد
بار دیگر به منظور پیشبرد اهداف مقدس انقلاب از منظر رهبر کبیر انقلاب اسلامی امام (ره) که حرکتشان بر مبنای حضور همه جانبه توده‌های مردم استوار بود و اینک رهبر معظم انقلاب مدظله نیز با نگاه به راه امام پیروزی‌ها و عبور از معضلات در عرصه ملی و بین المللی را مدیون حضورباشکوه شما مردم در میدان، کراراً ارزیابی فرمودند اینک که باهدف خود انجام وظیفه و تکلیف، و با آرزوی پیوند ناگسستنی و انجام رسالت همشهری بودن در حکم ید واحد و دست در دست هم برای همیاری و همگامی در پیشبرد امور همچون گذشته محکم و استوار در کنار شما و در میان شما ایستاده‌ام و اطمینان دارم که همه شما مسبوق به سابقه هستید که زمان مسئول مستقیم بودن من با زمان غیر آن فقط بجز کلمه مسئول که ناگزیر به‌عدم دخالت در آن بوده‌ام.
حضور من فرقی نداشته است که این برایم افتخار بزرگی است که آن را نیز مدیون دوستی و برادری شما هستم لازم می‌دانم ضمن تشکر از شما و دعاهای خیرهمیشگی شما همشهریان با فرهنگ و فرهیخته شهر رشت علی الخصوص مردم عزیز و فهیم شهرستان‌های فومن و شفت اذعان دارد. همواره مدیون شما بوده و هستم و خواهم بود.
لذا با کسب اجازه از شما همشهریان عزیز گیلانی ومردم فرهنگ دوست و با فضیلّت گیلان (شهر رشت) اذن ثبت نام مورد استدعاست.
چنانچه موافقت فرمایید برای ششمین دوره‌ی شورای شهر رشت این پارلمان محلی در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۱۲/۲۶ساعت ۱۱ صبح پس از تجدید میثاق با شهدا و امام شهدا در گلزار شهدای رشت و سردار جنگل میرزا کوچک خان جنگلی که همه دوره این امر مهم را جز وظایف ذاتی خود میدانم و سپس به سمت فرمانداری رشت جهت نام‌نویسی اقدام لذا از شما عزیزان التماس دعا دارد.
تا یار که را خواهدو میلش به که باشد.
و در کلام آخرم کار‌ها را خوبه که خدا درست کنه و…
در دایره قسمت ما نقطه‌ی پرگاریم. لطف آنچه تو اندیشی حکم آنچه تو فرمایی
پیروز و سربلند باشید. خدایا خداوندا چنان کن سرانجام کار.
تو خشنود باشی و ما رستگار.
بااحترام
دوستدار همیشگی شما
رسول جماعتی نماینده‌ اسبق مجلس شواری اسلامی
کاندیدای ششمین دوره شورای اسلامی مردم فهیم رشت

Share