خطیب جمعه رشت

کارگران مظلومتر از معلمان هستند/پرداختن به کارهای اقتصادی در شان معلم نیست

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امام جمعه موقت رشت گفت: پرداختن به کارهای اقتصادی در شان معلم نیست و مسوولان باید مشکلات معیشتی این قشر تاثیرگذار در جامعه را مورد اهتمام قرار دهند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا شفیع زاده در خطبه های این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت با اشاره به تقارن میلاد حضرت علی (ع ) با آغاز هفته معلم و گرامیداشت سالروز شهادت آیت الله مطهری، از نسل نو جامعه خواست از کتاب های این شهید ارزشمند که دارای سه ویژگی جامعیت، عمومیت و عمق است، غافل نشوند.

shafiei_0739وی افزود: این هفته به نام هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران نیز نامگذاری شده و سپاه امروز نتیجه حضور نیروهای ارزشمند در عرصه هدایت مکتبی و سیاسی است.

خطیب جمعه رشت در ادامه با اشاره به روز جهانی کار و کارگر تاکید کرد: کارگران مظلومتر از معلمان هستند؛ و می بایستی شرکت های واسطه ای حذف شوند تا دسترنج این قشر عاید خودشان شود.

امام جمعه موقت رشت، در بخش دیگری از سخنان خویش به دیدار نیروی انتظامی با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و افزود: نیروی انتظامی در نظام جمهوری اسلامی باید هم حافظ امنیت و هم حافظ شرع باشد؛ چرا که ما در این نظام پلیس سکولار نداریم.

حجت الاسلام شفیع زاده همچنین با اشاره به تدوین مسایل هسته ای و ادامه مذاکرات گفت: مسوولان هسته ای همچنان بایستی منافع ملی، پیشروی مطابق نقشه راه رهبری و لغو کامل تحریم ها را مد نظر قرار دهند.

وی، در ادامه به شکست عربستان در تمام اهداف خود در حمله وحشیانه به یمن اشاره کرد و افزود: کودتا و زلزله سیاسی امروز در عربستان ناشی از خون به ناحق ریخته زنان و کودکان یمنی است؛ و امروز قدرت انصارالله سه برابر گذشته شده است.

امام جمعه موقت رشت، با تبریک عید میلاد امیرالمومنین (ع) و روز پدر بیان کرد: شمارش فضایل حضرت علی (ع) در توان هیچکس نیست و باید بدانیم درک این فضائل راه رسیدن بشریت به کمال و سعادت است.

حجت الاسلام شفیع زاده همچنین به سنت حسنه اعتکاف اشاره کرد و افزود: امسال ، حضور جوانان و نوجوانان و اهالی علم و اندیشه برای ثبت نام در مساجد گیلان بمنظور بجا آوردن سنت اعتکاف، قابل توجه و اهتمام است.

شایان ذکر است؛ بمناسبت یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر جمعی از کارگران و دانشجویان علمی – کاربردی خانه کارگر رشت طی راهپیمایی با سردادن شعارهایی چون حقوق همسان سازی ، حق مسلم ماست، امنیت شغلی کارگران ایجاد باید گردد به نماز گزاران این هفته آیین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت پیوستند.

/ایرنا

Share