عباس صابر در گفتگو با دیارمیرزا

علت کندی پروژه زیرگذر شهید رجایی به ماهیت پروژه برمی‎گردد/ایجاد پارک های محله ای ایده بسیار خوبی است/ افزایش فضای سبز در محلات حق مردم است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کمیسیون عمران شورا شهر با تاکید بر رسیدگی بیشتر به محلات رشت گفت: مردم شهرمان حقشان است که از فضای سبزی در محلات به عنوان مکانی برای آسایش و آرامش استفاده کنند

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، رئیس کمیسیون توسعه و عمران شورای شهر رشت در گفتگو با دیارمیرزا با بیان اینکه کندی پروژه در زیر گذر شهید رجایی به ماهیت این پروژه برمی‎گردد، گفت: چمارسرا از مناطق قدیمی شهر رشت است و تاسیسات زیر بنایی شهر رشت در زمان های قدیمی به صورت قانونمند و بر اساس یک نقشه دقیق طرح ریزی نشده بود و شناسایی این تاسیسات و جابجایی آنها زمان به نتیجه رساندن پروژه را کند کرده است.sabermg_0804_resize

صابر افزود: نبودن اطلاعات کافی در مورد زیر ساخت های موجود در این منطقه و همچنین دستگاه‌های خدمات رسان مشکلاتی را ایجاد کرده بود اما واقعیت این است که این پروژه زمانی که اعضای شورا از شهردار خواستند تا با مشکل یابی علت کندی پروژه را پیدا کند، سرعت بیشتری به خود گرفت.

عضو شورای شهر رشت در خصوص زمان بهره برداری از پروژه زیر گذر شهید رجایی اظهار کرد: نمیتوان گفت که پروژه قطع به یقین تا پایان مهر به پایان برسد زیرا ممکن است ترافیک به بالا انتقال پیدا کند اما اینکه به صورت کامل پروژه تمام شود به نظر من تا آخر مهر امکان ندارد.

رئیس کمیسیون عمران شورا شهر با تاکید بر رسیدگی بیشتر به محلات رشت گفت: مردم شهرمان حقشان است که از فضای سبزی در محلات به عنوان مکانی برای آسایش و آرامش استفاده کنند و با توجه به اینکه امروزه بسیاری از خانه ها آپارتمانی است و کودکان شهر ما فضای زیادی برای تفریح ندارند، ایجاد پارک های محله ای فکر و ایده بسیار قابل توجه و خوبی است.

صابر گفت: اگر در هر محله پارکی احداث شود فضای نشاط و شادمانی نیز در آن محله ایجاد می‌شود. متاسفانه محله های شهر رشت از داشتن بسیاری از خدمات شهری محروم هستند. البته امنیت و امکانات مناسب برای این پارک ها نیز باید به وجود آید.

این عضو شورا در پایان از رفع مواردی از دغدغه های اعضای شورا که محور استیضاح شهردار رشت را تشکیل می داد خبر داد و گفت: تا حدودی کارها انجام شده اما هنوز در بعضی از موارد مثل پرداخت حقوق کارکنان انتظارات برآورده نشده است.

tel final1

Share