در جلسه کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت مطرح شد:

موسوی روزان: پرداخت حقوق کارگران از اوجب واجبات است/صابر:تعویق مکرر در پرداخت عادی شده است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،عباس صابر با ابراز ناراحتی در مورد تکرار پرداخت نکردن حقوق کارگران تصربح کرد: این دیر شدن در پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر آنقدر در شهرداری اتقاق افتاده است که دیگر برای مسؤولان عادی شده است و از هرجا که کم می آورند ابتدا حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،یکصد و یکمین جلسه کمیسیون بهداشت، محیط‌زیست و خدمات شهری شورای شهر رشت با دستور جلسه گزارش کار مدیران شهری مناطق برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, سید رضا موسوی روزان عضو کمیسیون بهداشت و محیط زیست شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه المان هایی که در شهر نصب می شود باید هماهنگ با آن منطقه و حاوی پیامی از شرایط حاکم در آن منطقه باشد، اظهار کرد: در بحث فضای سبز شهری به بحث گونه های گیاهی توجه شود، کاشت درختان کاج که بومی نیستند ضرورتی ندارد و باید از درختان بومی در فضای سبز شهر استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه مصالح و منافع عمومی شهر ایجاب می کند که به موقع نظراتمان را مطرح کنیم گفت: اعتقاد من این است که پرداخت حقوق کارگران از اوجب واجبات است و حتی باید از بسیاری اقدامات بکاهیم تا این پرداخت ها به موقع انجام شود.

در ادامه جلسه عباس صابر دیگر عضو این کمیسیون با ابراز ناراحتی تعویق مکرر در پرداخت حقوق کارگران تصربح کرد: این دیر شدن در پرداخت حقوق اقشار آسیب پذیر آنقدر در شهرداری اتقاق افتاده است که دیگر برای مسؤولان عادی شده است و از هرجا که کم می آورند ابتدا حقوق کارگران را پرداخت نمی کنند.

صابر افزود: چگونه می شود که سه ماه به کارگری حقوقی پرداخت نشود باید یکبار برای همیشه این داستان به اتمام برسد و برنامه ی مناسبی برای پرداخت به موقع حقوق پاکبانان ریخته شود تا دیگر شاهد اینگونه تجمعات و نارضایتی کارگران زحمتکش نباشیم.

در پایان این جلسه شهردار منطقه چهار مقصودی گفت: تا الان ۸۰۰ هزار تومان پول به کارگران پرداخت شده است و ۴۰۰ هزار تومان دیگر تا شنبه به حسابشان ریخته می شود.

وی با بیان اینکه شهردای هیچ تقابلی با شورا ندارد گفت: نبود منابع مالی سبب شده است که تا کنون پرداختی انجام نشود.

tel final1

Share