مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در جمع خبرنگاران

همیشه برای من خبرنگاران تیتر اول هستند/ دو لایحه رسانه های همگانی و سازمان نظام رسانه ای در دست تدوین است

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فاضلی با اشاره به اینکه بنده نماینده شما در وزارت فرهنگ و ارشاد هستم گفت: دو لایحه رسانه های همگانی و سازمان نظام رسانه ای در دست تدوین است و براساس این لایحه نوع فعالیت خبرنگاری و رسانه ها درجه بندی و رتبه بندی شده است.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا همزمان با سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی و به مناسبت روز خبرنگار, همایش تجلیل از خبرنگاران استان گیلان پیش از ظهر امروز در سالن دکتر رحمدل خاتم الانبیاء رشت برگزار شد. «سیدمرتضی جوانمرد و پریناز مهمان جهانی» این همایش را به تصویر کشیده است.IMG_4194

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا از رشت, مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان با تقدیر و تشکر از اهالی قلم و اصحاب رسانه گفت: روز خبرنگار تنها امروز نیست بلکه همه روز، روز خبرنگاران است و همیشه برای من خبرنگاران تیتر اول هستند.

فیروز فاضلی با اشاره به اینکه بنده نماینده شما در وزارت فرهنگ و ارشاد هستم گفت: دو لایحه رسانه های همگانی و سازمان نظام رسانه ای در دست تدوین است و براساس این لایحه نوع فعالیت خبرنگاری و رسانه ها درجه بندی و رتبه بندی شده است.

وی با بیان اینکه از بنده باید بخواهید که کارکردگرایانه صحبت کنم اظهار داشت: اگر دیدید سایتی و روزنامه ای رتبه آورده نگویید که آنها با پارتی بازی به این مقام رسیده اند بلکه همه پارامترها بررسی می شود.

فاضلی افزود : در برنامه توسعه برای گیلان ۱۲۰ نشریه در نظر گرفته شده بود که الان ۱۷۰ نشریه داریم و معتقد بر این هستم که کیفیت از دل کمیت بیرون می آید و در عرصه رقابت آنانی می مانند که بتوانند رقیبان خوبی باشند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: خوشحال هستیم که سرعت انتشار خبر در گیلان پنج دقیقه است و این نشان دهنده فرهیختگی استان گیلان است.

فاضلی از مقام دومی روزنامه ها و ششمی رسانه های مکتوب در سطح کشور خبر داد و تصریح کرد: از استاندار گیلان درخواست می کنم که مشکلات بیمه تکمیلی خبرنگاران را حل نماید.

گفتنی است در نخستین رتبه بندی پایگاه های خبری, دیارمیرزا توانست رتبه سی و ششم کشور را به دست آورد.

tel final1

Share