در گفتگو با دیارمیرزا عنوان شد

واکنش معاون سیاسی فرمانداری انزلی به اظهارات عضو شورا/اگر نحوه برگزاری جلسه ایراد قانونی داشته باشد یقینا جلسه تکرار خواهد شد/فقط قانون را تشریح کردم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا صفری خاطرنشان گرد: با وجود فرمانداری و استانداری بعنوان دستگاه فرا دستی در راستای تطبیق مصوبات شورای شهر با قانون جای نگرانی برای اعضا باقی نمی گذارد. لذا در صورت ایراد قانونی بر نحوه برگزاری جلسه اخیر یقینا جلسه تکرار خواهد شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حسن صفری ، معاون سیاسی فرمانداری انزلی در واکنش به اظهارات احمدی فرد عضو شورای شهر انزلی پیرامون اتفاقات آخرین جلسه شورای شهر اظهار کرد: طی تماسی که جناب بدیعی فر با بنده داشتند اظهار کردند یک فرد از اعضای شورای شهر به دلیل مشکلات شخصی که برای وی به وجود آمده با کسب اجازه و اطلاع به رییس شورا جلسه را ترک کرده و ۳ عضو دیگر پس از رسمیت یافتن جلسه یعنی پس از قرائت قرآن و طرح موضوع و پس از حدود دو ساعت و تعیین سه مصوبه به خاطر اختلاف نظر جلسه را ترککرده اند.
DSC_0551
صفری افزود: ایشان از بنده پرسیدند که ترک دوستان به معنای حضور یا عدم حضور آنان در جلسه تلقی می شود؟ که با توجه به اینکه فرمانداری به عنوان دستگاه حاکمیت و نظارت بر مصوبات شورا است اعلام کردم اگر دوستان پس از رسمیت یافتن جلسه آن را ترک کردند عدم حضور نیست بلکه ترک جلسه است.

معاون سیاسی فرمانداری انزلی گفت: آقای بدیعی فر پرسیدند که آیا با این وضعیت ادامه جلسه قانونی است و یا غیر قانونی؟ که بنده از ایشان پرسیدم آنها دفتر حضور و غیاب را امضاء کردند که جناب بدیعی فر پاسخ داد بله. برای اولین بار در ابتدا جلسه از همه امضاء گرفتم که بنده گفتم اگر امضا کردند در اصل چک سفید امضاء کردند و جلسه شما قانونی است و ایشان نیز جلسه را ادامه دادند.

صفری گفت: ما می دانیم بر اساس ماده ۱۱ قانون باید دو سوم اعضا در جلسات حضور داشته باشند و جلساتی که برای شهرداری بار مالی دارد باید رای گیری شود.برخی اعضا اعلام کردند که شما مجوز صادر کردید که بنده باید بگویم ما مجوز صادر نمی کنیم بلکه از ما فقط سوال شد و بنده به عنوان معاون سیاسی فرمانداری بندرانزلی فقط و فقط قانون را شرح دادم.

وی در پایان خاطرنشان گرد: با وجود فرمانداری و استانداری بعنوان دستگاه فرا دستی در راستای تطبیق مصوبات شورای شهر با قانون جای نگرانی برای اعضا باقی نمی گذارد. لذا در صورت ایراد قانونی بر نحوه برگزاری جلسه اخیر یقینا جلسه تکرار خواهد شد.

tel final1

Share