در حضور بیش از شش هزار هوادار

ناکامی داماش در اولین مسابقه نیم فصل دوم/جهانبخش پیراهن داماش را به تن کرد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در نخستین هفته نیم فصل دوم رقابت های دسته اول کشور دو تیم داماش گیلان و پیکان تهران که شرایط کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر در جدول رده بندی مسابقات داشتند در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پیکان تهران موفق به کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه شد.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در نخستین هفته نیم فصل دوم رقابت های دسته اول کشور دو تیم داماش گیلان و پیکان تهران  که شرایط کاملا متفاوتی نسبت به یکدیگر در جدول رده بندی مسابقات داشتند در ورزشگاه عضدی رشت به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت تیم پیکان تهران موفق به کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه شد.

۲۰۱۵۱۰۰۵۱۵۲۸۴۵_damashبه گزارش خبرنگار  دیارمیرزا ،در روزی که ورزشگاه عضدی بیش از شش هزار هوادار پر شور را در خود گنجانده بود داماش با ترکیب اولیه رضا محمدی ،حسن نجفی ،هادی سهرابی ،سعید طالبی ،محمدرضا مهدی زاده،آرمین منفرد دوست ،محمد حیدری ،سعید مرتضوی ،مصطفی حاجتی ،مهیار نوری و محمد رستمی وارد زمین مسابقه شد.

داماش گیلان که با توجه به جو حاکم بر ورزشگاه بازی تهاجمی را در دستور کار خود قرار داده بود موفق شد در دقیقه ۹ بازی توسط مصطفی حاجتی از روی نقطه پنالتی دروزاره پیکان را باز کند تا شور و نشاط مضاعفی را به سکو های ورزشگاه منتقل نماید.

در ادامه مسابقه داماش گیلان نیز بازی کاملا برتری نسبت به حریف نشان داد و موقعیت هایی متعددی را یکی پس از دیگری از دست داد تا در پایان بازی افسوس موقعیت های از دست داده را بخورد.

نیمه دوم بازی اما کاملا شرایط متفاوتی بر مسابقه حاکم بود و تیم پیکان توانست در دو حرکت مشابه از غفلت مدافعان داماش استفاده کافی را انجام دهد و ۲ گل را توسط میلاد سلیمان فلاح که به صورت بازیکن تعویضی در نیمه دوم به بازی آمده بود به ثمر برساند و بتواند با نتیجه ۲ بر یک سه امتیاز شیرین خارج از خانه را نصیب خود کند.

به گزارش دیارمیرزا،از نکات قابل توجه در این مسابقه حضور هادی طباطبایی ،جهانگیر عسگری و  علیرضا جهانبخش بازیکن سابق داماش و  لژیونر گیلانی تیم ملی ایران در ورزشگاه بود.

همچنین در بین دو نیمه علیرضا جهانبخش  که به شدت از سوی هواداران تشویق می شد  به کنار زمین آمد و با به تن کردن پیراهن داماش گیلان به سوی هواداران رفت و نسبت به تشویق های متعدد هواداران اظهار ارادت کرد.

photo_2015-12-24_17-40-55 photo_2015-12-24_17-40-01

tel final1

Share