بازدید وزیر بهداشت و درمان از بیمارستان ۱۳۲ تخت خوابی آستارا

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از بیمارستان های شهید بهشتی و در دست احداث شهرستان با اعلام خبر فوق خاطر نشان کرد: بیمارستان جدیدالاحداث ۱۳۲ تخت خوابی این شهرستان تا ۴ ماه آینده به پایان می رسد. وی […]

  به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا سید حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه سفر خود به بندر مرزی آستارا و بازدید از بیمارستان های شهید بهشتی و در دست احداث شهرستان با اعلام خبر فوق خاطر نشان کرد: بیمارستان جدیدالاحداث ۱۳۲ تخت خوابی این شهرستان تا ۴ ماه آینده به پایان می رسد.
استارا-rticleوی با تأکید بر اینکه پس از تحویل این بیمارستان از وزارت راه و شهرسازی، در اسرع وقت عملیات تجهیز آن آغاز خواهدشد، اظهار داشت: برای فضای جانبی و تجهیز این بیمارستان مبلغ ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار دیگر نیاز است.
وزیر بهداشت و درمان در بخش دیگر سخنان خود به بازدید خود از بیمارستان در دست احداث شهرستان های صومعه سرا، رضوانشهر و تالش در این سفر سخن گفت و افزود: بر اساس برنامه بیمارستان های رضوانشهر پس از بیمارستان آستارا و سپس بیمارستان تالش به بهره برداری خواهد رسید.
وی در پایان به پیش بینی های لازم جهت تجهیز بیمارستان آستارا و خرید یک دستگاه سی تی اسکن اشاره کرد و اظهار داشت: تا پایان امسال یا نیمه نخست سال ۱۳۹۵ بیمارستان شهرستان تالش مورد بهره برداری قرار گیرد و تجهیزات آنها خریداری می شود.
وزیر بهداشت و درمان در این سفر از بخش های مختلف بیمارستان شهید بهشتی بازدید کرد و نحوه ارائه خدمات به بیماران از نزدیک بررسی کرد.

Share